Aşk, Gezegendeki Bebek!

- Yakaladım seni!
+ ...
- Hahayt! Bu sefer elimden kaçamazsın.
+ ...
- Yine yanıldım. Gerçek değilmiş...


Yarı uyur vaziyetteki saçma sapan rüyalarımdan bir tanesi daha. Anlatsam senaryo olacak yine biliyorum. Uykuya dalmalıyım. Yeni işim bu olmalı. Uyuyayım, rüya göreyim, sonra da yapımcılara anlatayım. Yattığım yerden para kazanmanın bu tabire daha uygun başka bir yolu varsa beni uyandırın.

Söz vermediğim şeyler için söz vermişim gibi bir dayatma var bana karşı. Daha doğrusu vardı. Yazının başındaki sözler bana ait değil aslında. Ben üç nokta olmuşum haberim yokmuş. Ama sarhoş olunca güzel oluyor, üç nokta olduğunu söyleyebiliyorsun karşındakine. Böylece ölü bedenin ile birlikte hissiz bir şekilde konuşabiliyorsun. Bir bakıyorsun ruhun yukarıdan seni izliyor. Gel buraya bebek diyorum! Evet bebek! Yeniden yakalamaya gitmelisin, bu kez gerçek olanını. Ben de uyumalıyım. Çünkü uyurken bulacağım senden daha güzel olanını..

3 yorum:

  1. sonunu anlamadım ya, sonunu bağlayamamışsın:(

    YanıtlaSil
  2. ben bağladım diye düşünmüştüm ama, çözülmüş mü hemen? yani aslında demek istediğimi tam anlamıyla yansıtamadım mı acaba?
    bilmem ki, sen ne anladın bir dost?

    YanıtlaSil
  3. Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Wireless, I hope you enjoy. The address is http://wireless-brasil.blogspot.com. A hug.

    YanıtlaSil