Demin Kedi Geldi *Viyk* Diye

Benim bir kuşum vardı. O geldi aklıma demin. Yemin ederim. Çay da demledim, yazı yazayım dedim demin. Demini de çok koydum çayın. Çay sevmem ki ben aslında. Ama dur anlatacağım tek tek.

Benim bir kuşum vardı. Ben küçüktüm, ablam alıp getirmişti bir gün kutunun içinde. Küçük bişeydi, *viyk viyk* diye öterdi. Dur lan yanlış hatırladım, o civcivdi ya. Bok oldu hikaye bak şimdiden. Gitgide kabalaşıyorum. Ehem neyse durun baştan alalım herşeyi. Unutalım bunları.

Benim bir kuşum vardı. Kızılay'da girdim bir dükkana. Kuş almak istiyorum dedim. Adam bizde yok dedi. Nasıl olmaz ya dedim. Lan yok işte dedi. Lan nasıl yok işte dedim. Sonra güvenlik çağırdı, atın bunu burdan dedi. Kimi attırıyosun sen bi' bak bana derken dışarı çıkardılar beni. Sonra arkadaşım gördü beni, aldı ordan. Gel dedi oturalım bir yerde. Nerede oturalım dedim. Bilmem dedi. Kocatepe Kahveevi'ne gidelim mi dedi. Gidelim dedim. Ne içersin dedi. Bilmem dedim. Çay istedi benim yerime de. Ben çay sevmem dedim. Benden dedi. O zaman olur dedim.

Benim bir kuşum vardı. O geldi aklıma demin. Balkonda kafesinde dururdu. Akşam olunca içeri almak için balkona çıkardım. Kafesin demirine asılmış mal mal bakardı. Gel hadi içeri derdim. *viyk* derdi hooop aşağı atlardı. Pıtı pıtı yürürdü sonra, ışığı görünce *viyk* derdi, aynaya kafasını vururdu. Kafasını vururdu demişken, gagasını yaralamıştı bir zamanlar. Nasıl yapmıştı bilmiyorum.

Benim bir kuşum vardı. O geldi aklıma demin. Kuş alacağım ben. Balkona koyacağım, akşam olunca içeri alacağım. Özledim resmen.

Benim bir kuşum vardı. Ne oldu o kuşa peki? Kafesin kapağını açık unutmuşuz bir gün. Balkonda duruyor ama kafesin içinde. Gayet *viyk viyk* ötmekte. Farkında değiliz. Sonra birden *viheheheeyk* diyerek bir çıktı dışarı. Çam ağacının üzerine kondu. Gel lan buraya dedim. *viğk?* dedi. Gel lan dedim. *haa yök* dedi. İyi sen bilirsin, bi daha gelirsen almam haberin olsun dedim. Koca gün orda durdu. Yetişmek imkansızdı. Sopa uzatıyorum konsun diye, sopa da yetişmiyordu. Öyle durdu öttü koca gün. Gece balkonda bekledim, gel içeri götüreyim seni dedim. Birden uçtu kayboldu karanlıkta. Sanki kendi ışığını bulacakmış gibi. Yolun açık olsun dedim, el salladım arkasından.

Not: Bütün hevesim kaçtı. Ne balkonu, ne kafesi. Kedi istiyorum ben. Cins olanından ama adı cins değil. Geçen doğum günümde kedi istediğimi bilmelerine rağmen beni oyalayan arkadaşlarımı burada afişe etmek istemiyorum. Kendinizi biliyorsunuz siz. Artık elinizi vicdanınıza koyun.
si ya!
viyk!

1 yorum:

  1. Adam bizde yok dedi. Nasıl olmaz ya dedim. Lan yok işte dedi. Lan nasıl yok işte dedim.

    abi bu kadar guzel, bu kadar komik bir anlatim olamaz. sahane bir insansin

    YanıtlaSil