Sen Ders Çalışma, Bunlarla Uğraş




You love being in love... so much so that it's very hard for you to be single.

Unfortunately, it's difficult for you to stay in love over time. Too many people intrigue you!

Only your true love will be able to keep you interested over time.

Number of True Loves You'll Have: 2

Number of Times You'll Have Your Heart Broken: 4

You are most compatible with people born on the 8th, 17th, and 26th of the month.


Your Birthdate: January 26


Kısmen doğru demiş. Aslında tamamen doğru. Gayet iyi biliyor yani. Kim ki bu? Kim ki duk!

Buna göre kırılması gereken 1 kalbim daha var. Kim kıracaksa gelsin kırsın. Bitsin artık bu çile, çekemem bile bile afedersin.

Ve yine buna göre gerçek aşkı gösterecek 1 kişi daha var. O da kimse gelsin. Buradan açık çek. Al!
Bakın tarihler de bellidir, üç aşağı beş yukarı oynama yapabilir, kabulümdür. Üç aşağı oynama yapması daha iyidir. Üç yukarı da olur. Hatta direk üç olsun. Güç olmasın.
Hah böyle konuşayım kimse sevmesin beni, o olsun. Oh olsun!

Not: Başlıkta da kendime bir kızdım bir kızdım sormayın. Doğru diyor kim diyorsa.
Not2: Kolumdaki yanık nasıl kötü oldu anlatamam. Su topladı demiştim ya, gece gitmiş o. Yerine iğrenç derisiz bir şey gelmiş. Neyse anlatmayayım daha fazla. Gerisini görüntüler söylesin. Evet işte o fotoğraflar...
Not3: Ne kadar kötü değil mi? O yüzden sansürledim fotoğrafları. Ancak bu kadarını gösterebildim.
Not4: Eee hani hiç fotoğraf yok dediniz değil mi? fa? sol? la? si? do?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder