Elma

Noktadan sonra boşluk bırakın lütfen! Ya da virgülden sonra. Genelleyeyim; yeni bir cümleye başlarken boşluk bırakın bir, sol elinizin baş parmağı *pıt pıt* vursun space bar'a. Şimdi üzerinize alınmayın bunu. Bugün çok fazla gördüm. Paylaşmak istedim. Yine de bir kontrol edin siz.

Bugün uyandığımda kendimi su vanasına tekme atarken buldum. Annem uyandırdı. Boru su kaçırıyor *fısss* diye. Vana da bir sert sormayın. Hemen yatağıma geri dönebilmek için tekmeledim onu.

Aklıma ilk nargile yaptığım an geldi. Şu an nargile içiyorum o yüzden aklıma geldi. Ne kadar beceriksizdim. Tütünü tutumlu kullanmıştım. Tabii çekince yanmıyor lanet olası. Ne nefesler tükenmişti o gece. Artık tecrübeliyim. Herkes beğeniyor nargilemi. Ben de beğeniyorum. Elmalı yaptım, buyrun içelim *huff huff* diye.

Ben artık ne istediğimi buldum. Dinç'e de söyledim bunu. Ne istediğimi biliyorum artık. Hatta iki gündür tam istediğim şey oluyor. Bununla mutlu olduğumu anladım ben de. Bir süre daha böyle idare edeceğim. Daha sonra, hazır olduğumda bir üst kademeye geçeceğim. Ondan sonra bir üst, bir üst daha. Sonra hayat bitecek zaten. Hem benim, hem diğerlerinin.

Bugün HIMYM 4x08 izledim. Evde *vuuuuu vuuuuu* diye dolanıyorum.

Yine renkli yapıştırmalar yapıştırdım monitörüme. Bu kez yeşil oldu hepsi. Huzur versin diye. Ders çalışmalıydım bugün ama olmadı. Zaman geçti gitti yine hızlıca. Monitörün başında huzurluydum bugün. Ayrılamadım, masamın yan tarafına kayamadım. Ankara'dan kaçasım var bir gün. Ne zaman olur bilmem ama yakında olur gibi duruyor...

5 yorum:

  1. yeşil :D huzur tabi. ama başlıktaki elma ne renk? o da yeşil mi? :P

    YanıtlaSil
  2. yeşil! elma kırmızı ya. o olmadı. yani elma tütünüydü aslında o. o da kırmızı elma tütünüydü. olduğu kadar :P

    YanıtlaSil
  3. yok yok. olmadı. kırmızının başka anlamı war. yeşil olamamış, bari mor olsun elma tütünü :)

    YanıtlaSil
  4. mor da olmadı önce gri der en son sarı yaparız di mi ama :)

    YanıtlaSil