sakin

Denemecan da son girdisinde dile getirince (3 Ocak aksami blog yazarlarimizdan cağnan'ın dogum gununu kutladik.) dayanamadım artık yazıyorum. Ben de yazarım olm lan ühüh. Yeteri kadar eğlenceli/okunası/dikkate değer/ilginç/vs olamayacağım diye korkumdan bir şey yazamıyorum. Bu sıkıntımı bu sayfada dile getirmek istedim.

Eve hâlâ interneti bağlatamamış olmamın utancı içinde counter strike oynayan gençlerin bağırışları arasından yazıyorum bunu.

Ha ne oldu eğlenceli/okunası/dikkate değer/ilginç/vs oldum mu? Olamadım.

Bu uzadıkça rezalete dönüşecek gibi. E o zaman kapatıyım ben çok yazmasın.

3 yorum:

  1. Ben de yazarım olm lan ühüh.:ilginç.
    Eve hâlâ interneti bağlatamamış olmamın utancı içinde counter strike oynayan gençlerin bağırışları arasından yazıyorum bunu.:eğlenceli.
    E o zaman kapatıyım ben çok yazmasın.:dikkate değer.
    blog yazarlarimizdan cağnan:okunası.
    Denemecan:vs.

    YanıtlaSil
  2. auhauhauhauha

    yoneticilik vasiflarina sahip bir yoneticilik ornegi. bugunku sayi icerisinde "o" kullanma esprisi cok iyiydi.

    YanıtlaSil
  3. auhauhauahusakuhudhaushuas (sneyillll)

    YanıtlaSil