Ulan gene sizin icin neler yaptim ya!

Evet dostlar. Surada 4-5 kisi kendi aramizda egleniyoruz tabii bunu ben de biliyorum. Bu kadar az olmamiza ragmen canimi disime takip da yenilikler yapayim diye ugrasiyorum. Neyse girizgahi yaptik iyi kotu.

Gun itibariyle sneyl.com icin yazilari ve yorumlari takip edebileceginiz nokia uygulamasi ovi store'dan ucretsiz olarak indirilebilir. Cok yakin bir zamanda, tarihi tam olarak veremiyorum kusura bakmayin, android platformu icin de birkac ekstra ozelligi bulunan, yazi eklemek, duzenlemek vs., bir sneyl.com uygulamasini da buradan yayinlayacagim. Henuz halen gelistirme asamasinda. Rahat olun siz.

"Bizim telefon ikisi de degil napicaz lan?" dediginizi duyar gibi oluyorum. Oncelikle iphone denen nesne icin bir uygulama olmayacak bunu bastan belirteyim. Evet taraf tutuyoruz var mi? Her neyse.

Samsung telefonu olan birkac yazar varmis diye duydum. Kendileri konu hakkinda bana ulasirlarsa eminim calisan bir java uygulamasi uzerinde denemeler yapmaya baslayabiliriz. He mi la?

nbh_ amcoolu kusura bakma sana gore bir sey yok ya auysdgfiasdguyfasdf.

edit: taze taze linkler geldi. http://store.ovi.com/content/48079 turkiye disindaki gardaslar, ulkenizde goruntulenmesi biraz zaman alabilir. sabirli olun.

ccc bilen bilir ccc

4 yorum:

  1. son cümle haricinde ilgimi çeken bir mevzu bulunmamaktadır.

    YanıtlaSil
  2. I didn't want to leave Aruba, but I ran out of money :( ne lan!?

    neyse gelicem gelicem. az kaldı. gelicem. çeki düzen verilecek. gelicem. az kaldı. gelicem. bye.

    YanıtlaSil
  3. amcoolu android uygulamasindan deneme attim da, feedlere dusmustur tabii. neyse konusulacak hep onlar.

    YanıtlaSil
  4. raporlar gelmeye basladi ufak ufak. download yapan cihazlarin modele gore yuzdeleri soyle;

    #1 Nokia 5800 XpressMusic 86.7 %
    #2 Nokia 5530 XpressMusic 6.7 %
    #3 Nokia N97 6.7 %

    YanıtlaSil