İyi ki Doğdum!

Bugün benim doğum günüm! (dü) Aslında hala doğum günüm sayılır. Özel hissedilmek güzel bir şey. Yani bir anlık da olsa insanların seni hatırlaması güzel. Seni hatırlıyorlar. Hatırlandığını hissettiriyorlar. Duygulanıyorsun haliyle. Ağlamıyorsun tabi o kadar duygusal değil. Yine de güzel...

İyi ki varsın denir, iyi ki doğdun denir. Tabi kimisi sıradan söyler bunu, kimisi içten. Anlarsın sen bunu gerçi. Anlarım ben! İyi ki varım! Mesela ben içten söyledim. Sıradan söylesem olmazdı zaten. Çok güzel bir doğum günü geçirdiğimi de söyleyebilirim. Yine içten tabi. Sıradan olmadı en azından.

İyi ki doğdum ben!

Bir de şuna bakın derim ben;
Birthday Calculator

2 yorum:

  1. doumgünün kutlu olsun. burda olmadığım için vaktinde yazamadım. nice senelere....

    YanıtlaSil
  2. tesekkur ederim canim benim gonul isterdi ki beraber kutlayalim ama iste kismet :/

    YanıtlaSil