Jezebel Spirit

“Mum ışığında yazı yazmaya bayılıyorum. Bayılmıyorum aslında. Elektrikler kesik. Ancak eğlenceli olmuyor da değil. Gece gibi... Elektriklerin kesik olduğu zamanlarda da kendimle başbaşa kalabildiğimi farkettim.”

Bir karakter var beni sürekli takip eden. Nedense beni hep üzüyor. Hiç aksatmıyor ama. Görevini tam anlamıyla yerine getiriyor. Beni üzmek için yaratılmış olma ihtimali üzerinde yoğunlaşıyorum. Ya da aklını tam kullanamıyor. Bazı fonksiyonları eksik. Tam bir gerizekalı... Ne yapmaya çalıştığı hakkında en ufak bir fikrim yok. Gerçekten beni çok üzüyor. Bazı geceler sağlığımdan parçalar kopartıp gidiyor. Sabah uyandığımda hasta oluyorum. Sonra yazı yazıyorum, iyileşiyorum. Bazen çözümünü bildiğim sorular soruyor, ben yapamıyorum. Korkuyorum. Beni korkutuyor. Korkulacak birisi çünkü o. Yeni farkettim bunu.
“Elektrikler geldi. Jezebel gitti.”

6 yorum:

  1. hangi fonksiyonları eksik olabilir :D

    YanıtlaSil
  2. hmm mesela bire bir fonksiyonu, örten fonksiyonu, ters fonksiyonu, bir deee sabit fonksiyonu olabilir =p

    YanıtlaSil
  3. hi hi ho hi.. aman da çok komik :P ters fonksiyonunu anlat o zmn.

    YanıtlaSil
  4. anlatmicam işte anlatmicam.. gerekirse kağıda yazarım scan ederim =p gıcık yaaaa =)

    YanıtlaSil
  5. Geliyolar mı hala?

    YanıtlaSil
  6. çok fazla değil, 1 tane sadece ve hala peşimde :s

    YanıtlaSil