Noel Baba'ya...

Muhtemelen 2008'in son postu olacak bu. Şimdiden herkese iyi yıllar diliyorum. Saçlarımızı kırmızıya boyayalım. Şimdi geldi bu fikir aklıma ama yakışır bence. Güzel gibi olur. Neyse denemeye değer... Öptüm hepinizi. Hoşçakalın. Yarınki vizede başarılar. Vizeden sonra laboratuvarda başarılar. Sonra finaller için başarılar. Hayırlı uğurlu olsun.

Gördüm ki "hit" sayısında bir coşma oldu bugün. Okur sayısının arttığını görünce mutlu oluyorum. Bazıları dilden ötürü bir şey anlamasalar da uğruyorlar işte. Olsun uğrayın yine de.

Kağıdın da sarı olduğu dikkatlerden kaçmasın...

Öptüm hepinizi. Hoşçakalın.

Bunu yukarıda da demiştim ama bu son.


6 yorum:

  1. noel baba'nın da hugo'nun da a.q.

    YanıtlaSil
  2. zaman makinası benden..hşşş rahat ol lan walla bak.. en rahat olman gereken yıl yapıcam 2009 u..

    YanıtlaSil
  3. striptizci de varsa zaten sorun yok. zamanı geri alıp alıp izleriz. 2008 2009 gider geliriz.

    YanıtlaSil
  4. gider geliriz pek uygun kaçmadı oraya.. uygunsuz içerik oldu..

    YanıtlaSil
  5. donerleri yedik bile. sen yoksun.

    YanıtlaSil
  6. şşş geldim ben de sakin olun. saçımı kırmızıya boyarsınız artık. kullanıcı girişi yapmaya üşeniyorum.

    YanıtlaSil