Tozlandı Anılar

Eskiden dergi çıkarırdık. Onları buldum. İlk 3 sayısı var gerçi bende. Bir tane daha olacaktı. Ondan sonra bir daha çıkmadı. Alan olmadı pek. Adını vermeyeceğim derginin. Onlardan biraz alıntı yapmak istedim burada. Çizimleri aktaramayacağım tabii, sadece yazı olan bölümlerden alıntılar yapaciğum.

#1

İşimde Yok... Gücümde (-de'ler bitişik)

* bir kelime, üç işlem, dörtyüzaltı öksürük...
* abi bi' baktık öpüşüyoruz...
* japon konsolosu osaka kız lisesi mezunuymuş diye duydum...
* hadi iyi günler!...
* tmm chaw.
Not: Dergimizin çıkacağını son anda haber aldığım için alalade yazdım. Gülmezseniz ekime, gülmekten yarılırsanız s.kime kadar.
******@***dergi.com (evet ifşa etmeyeceğim)

#2

İşimde yok gücümde köşeni yazmamışsın bak burda, kınadım seni. Boş basmışız orayı.


Mr.Z ile geçirilen koca bir cumartesi gününden sonra herkesin ağzı kulaklarındaydı. Yolculuk esnasında yerüstü ve yeraltında yaptığı birbirinden değişik hareketlerle insanları kah güldürdü, kah şaşırttı. Tabii bizlere de dergimiz için bir sürü malzeme sağladı. Ancak bu sayımızda şahsen ben, Mr.Z'nin ilk sayıdan sonra birden ünlenmesini ve birçok kesim tarafından aşırı sevilmesini işlemek istedim. Malum yerim kısıtlı. Cumartesi günü çıkan malzemeleri de ileride aktarırım inşallah.
Selametle, ......
(Mail ile ilgili bir not var burada;
hala mail adresi alamadım,
explorer hata verip duruyo,
kusura bakmayın, iyi günler...)

#3

?Böyleyken Böyle

*Günübirlik, günaşırı, şöbiyet, kompresör, şarampol, fevkalade kelimelerinin en az birini sevmeyenler 3 Şubat 2008'de günübirlik Nijerya'ya gidecekmiş.
* Sağ ayaklı sol bekler toplanıp galeri açacaklarmış.
* Hesap makineli saatler vardı. Ne oldu onlara?
* Hollanda sular altında kalmış.
* Dünyanın en güzel ülkesi Avustralya imiş.
* Nacho kapanacakmış.
* Ne zaman?
* Salı günü.
* Yapılan ortamların verdiği gaz ile, parasız olunmasına rağmen "buyur karttan çek!" denilecekmiş.

Not: Yayınlayamadıklarım için dergi çizer ve yazarlarından özür dilerim. Anı olsun diye buraya taşındı bir kısmı. Yoksa duruyor hepsi.
Merak: Nerede yayınlandı bu dergi? Gizli....


3 yorum:

  1. ben çemkirmeyeyim de kimler çemkirsin. -de ayrı mı bitişik mi bilemedim. ama ayrıdır herhalde eşşek değilya demekten de kendimi alamadım.. teşekkürler bu anıların burada olmasını sağladığın için. ayrıca diğer sayıyıda merak ettim. kayıp olanı. the lost one. saygılar..

    YanıtlaSil
  2. en güzel sayı da oydu ama napalım artık. o kendini biliyor. naptıysa artık, tamamlicam ben kendi kısmımı diye gitti gelmedi.

    YanıtlaSil
  3. sissss sakin olun siz. ben o sayiyi alan kisiyi biliyorum. baski yapip getirmesini saglayacagim, uzulmeyin.

    YanıtlaSil