Nerede O mb lik Loglarimiz?

Yok. Gitti. Daha mi az arkadasiz? Hayir. Daha mi az konusacak seyimiz var? Hayir. E neden mb lik logumuz yok lan?! Buna cevap verin abi. Beni aydinlatin bu konuda. Blog olum bu. Gelin iki kelam edin suraya madem im lerde gorusemiyoruz. Ne bileyim bir seyler yapin iste. NBH mesela? Neredesin lan sen? Yazin bambaska bir diyara gidiyosun, dunyadan uzaklasiyosun sanki. Sneyl? Hadi senin de 1 haftalik kacamaklarin olurdu en fazla, sonra gelirdin. Ona da alismistim. Simdi ya?

Yilansi fare misiniz? "burcues" misiniz? burcucugum cok guzel cikmissin.

Friends bitti. 10 sezon dizi biter mi ya! Bitti hakikaten. Uzdu beni de. Cok klise biliyorum her yerde yazilmis bu seyler ama, hakikaten bir arkadaslari da bendim lan. Kendimce egleniyordum boyle kankalarimin yoklugunda. Onu da elimden aldilar? Niye bitiyor ki? Neden yani 10 sezon? Anlasin 20 sezon yapin. Senaristlerine kurban oldugumun dizisi sikmiyor ki insani izlerken. MwC var sirada. O da cok guzel dizi. O da cok buyuk dizi. 11 sezon o da ama bakalim bir "bundy" olabilecek miyim? Oysa Friends oyle mi? Beni ben olarak aralarina aldilar onlar. Sukran gunlerinin bir degisik isimi de bendim. Neyse iki diziyi karsilastirmak hangisini daha cok seviyorum u vurgulamak degil amac burada lakin soyle diziler bitmesin be. Bitirmeyin! Paranin gozune, dibine, herseyine vurmussunuz zaten. Sikici da degilsiniz. Daha ne olsun.

Evine geldin herhalde gozum Sneyl'im. Hosgeldin! Tekrar gecmis olsun. Erken kalk azicik da muhabbet edelim. Iki lafin belini kiralim. Cok saygideger Japon Konsolosu ile alkolu birakmaya bir adim daha yaklastik mesela gecenlerde konusurken. Efendime soyleyeyim yeri geldi reel sektorun borc degerlendirmesini yaptik birlikte. Sorun degil yani bunlar. Her tarzdan konusuruz. Forumlarda olur ya off topic yazarlar oraya utanmadan. Geri kalan hersey tadinda. Nah off topic o! Oranin topic i o lan! Neyse bununla ne alakasi var ki? Yazarken akici butunlugu saglayamadigimi soyleyenleriniz olacaktir. Hasiktirsinler! Ben bilmiyor muyum lan itler! Adami deli etmeyin.

Cagnan sana gelince, sana soyleyeceklerimi zaten yuzune de soyledim ama dedigim gibi yukaridakiler sana da gecerli 2 mb lik kutuklerimizi ozluyorum lan ben.

Olum siz sogudunuz benden ya! Dislandim ben. Neden? Bir sike benzemeyen kafiyeyi de yaptim ya sonumuz hic iyi degil.

Cantayi kapatamiyorum. 30 kilo bagaj hakkim var. Kilo olarak bir problemim yok ama tek parca canta icine sigamiyorum bir turlu. Bir suru seyden feragat etmem gerekecek. Dolayisiyla bir suru seye orada para vermem gerekecek. Dolayisiyla adam gibi para yemeye ancak 2 ay sonra baslayabilecem demek. Cumartesi aksam Istanbul'da olucam. Pazar sabah ve aksam da. Pazartesi gece Asya Kitasi uzerinde bir yerlerde. Eglenceli olacak lan. Heyecanliyim biraz. Biraz da korkuyorum acaba yapabilecek miyim diye. Yani yaparim elbet kendime guvenim sonsuzdur bilirsiniz beni de. Ne bileyim gene de ufak tefek korkularim yok degil. Insan psikolojisi inanin benim icin kitaplardaki gibi islemiyor. Kultur Soku diye bir sey var belki evet ama dedigim gibi benim uzerimde farkli isleyecektir muhtemelen. Belki de hic ugramadan gecer gider. A380 hakkinda da bir post yayinlayacagim lakin once gormem lazim. Bir de isleri yoluna koyana kadar internet erisimim hic olmayabilir ya da olsa bile kisitli sureler arasinda olabilir. O yuzden ilk birkac hafta affinizi isteyecegim. Isleri yoluna koyduktan sonra elbet bir sekilde gorusuruz. Skype'a gecmeyen bazi ibneler var. Neyse bunu da tarihe not dusmus olduk. Yazinin uzunlugu nedeniyle mutlaka ki okunma sayisi dusuk olacaktir. Yani eger tanidik olmayan ziyaretciyseniz ve bu noktaya kadar okuduysaniz birakin da tanisalim. Size bir kahve ismarlayayim. Kisa postlardan yakinir olmustu blog yonetimi. Uzunlardan da yakinmaz diye dusunuyorum. Ayrica yonetim kim lan? Yonetim biziz! Tirnaklarimizla kaziyarak bu demokratik haline ulastirdik biz bu blogu. Celebrity blog olamadik belki ama kah gulduk kah agladik. Veda yazisi gibi de olmasin iyice, sikerler. Iyi ki zamaninda gaza gelinmis de acilmis ya. Siz yokken sizin yerinizi tutan insan gibi surasi. Bir Phoebe, bir Joey bana.

Optum! Bye!

5 yorum:

  1. lan olum ben log bile tutmuyorum artık. bize bir şeyhler olmuş belli. ama sen kendini niye dışladın öyle bilemedim. nbh hakkında söylediklerin konusunda %100 haklısın. adamı ararız. lan ben de tam trip atmaya başlayacaktım hiç aramıyosunuz haa der. ulan -ağzımı bozucam ya zaten bok kokuyo etraf- göt! bi kere de sen arasana kontör alıp. yeter çok da kızmıyım ibnetora.

    sabah erken kalk konuşak demişsin sızmışsın. sen de ayrı bi yavşaksın ha!

    YanıtlaSil
  2. lan benim işim olmaz diğerleriyle de seni özlerim::
    hayalcim canan da bana mesaj atmıyo misal!
    ameliyat mı olmuş noluyo burda?

    YanıtlaSil
  3. serkan ameliyat olmuş lan nerenle okuyon!
    ayrıca ben ameliyat olsam çeşitli şekillerde duygu sömürüsü yapıp dikkatleri üzerime çekerdim, sanki bilmiyon :E

    bana gelince ben aşık oldum :hüü
    ama
    o da beni seviyor :E

    YanıtlaSil
  4. nbh beni aradi bugun. sagolsun. cigerini yerim.

    sneyl biraderim sabah gtalk tan tiklatmis. biraz gec cevap verdim ama bilgisayar basinda degildi herhalde. kusura bakmasin.

    kjb rules.

    cagnan da su siralar yazdigi birkac satir ile ilgili arkadas taklidi yapti. sıudafhoaıudshf. saka lan saka!

    hepinizin boyunlarindaki tuzlari yaliyorum.

    YanıtlaSil
  5. maşallah senin feromonlar aldı başını gidiyor kadın, feromon bankasına bağış yap sebeplenelim!
    hala mail bekliyorum senden, yazık bir şey gelmiyor elden::

    sağ kaşınızın ucundan öperim.

    YanıtlaSil