topunuzu!

olm çok sinirliyim lan size! erkek milleti olarak yani, sizin üçünüze değil daha genel düşünün! lan bakın burdan size söylüyorum, vereceğimiz varsa veririz, tek gecelik ilişki için sevgili taklidi yapmak nedir LAN!

bakın duymiyim aranızda öyle bi şeyler yapan olduğunu, yeminle yaptığınız karıdan önce ben hayatınızı karartırım! o kadar söylüyorum. istiyorsanız adam gibi nedir amacınız söyleyin biz de ona göre karar veririz, yapcaz mı yapmıycaz mı!

o sinan'ın da ta mınakoim o kadar söylüyorum.

ben sinirlendim maksat hemcinslerimin sinirleri bozulmasın. gerçi siz yapmazsınız de mi lan, çok kral insanlarsınız de mi, siz benim canlarımsınız böyle pis kaka erkek değilsiniz ki de mi...

sie! nah yapmazsınız, hepiniz aynısınız olm ayar oluyorum hea!

0 533 303 10 24

aha bu da ilhan uçkan'ın numarası. yarın arayıp her türlü taktiği öğreniyorum. 4s olsun, kaçan kovalanır olsun, o sinan'ın hayatını karartıcam! çok kararlıyım. LAN!

3 yorum:

  1. adeta bi intikam meleği fulya imajı vermişim şimdi uyuyup okudum da. hayır işin kötüsü 40+ beden kıçı olan da benim, havam kimeyse.

    YanıtlaSil
  2. neyse sinanın geri dönmesiyle bu post da kendi kendini imha etmiş oldu. maşallah :E

    YanıtlaSil