Alter Ego! Nabıyon?

Bir ben tanıdım benden öte. Bir ben var, aslında o gerçek ben. Benim ben! Hee benim.

Alter ego diye tabir ettiğimiz şey nedir aslında? Bizim aslında olmak istediğimiz, zaman zaman ortaya çıkardığımız diğer kişiliğimiz. Daha rahat oluyoruz o olunca. Daha da açıklama yapmam! Nerede gördük efendim biz bu alter ego örneklerini? Fight Club olsun, Barney Stinson olsun, gördük. Varsa başka gören, belirtsin.

1 haftadır alter egomu ortaya çıkarmış bulunmaktayım ben. Baya iyiymiş lan aslında o! Keşke yer değiştirsek hep. Ne güzel olur. Nasıl bir büyü yapıyorsa bana pis ruh. Bir tek kişide işe yaramıyor. Ulan onda da yarasa ne güzel olacak. Yarasaların bile alter egosu var lan. Yarasın!

Ne diyordum? Yaramıyor, evet. Daha doğrusu ortaya çıkartamıyorum ona karşı. Bi çıkarttırın be!

"...every man is the architect of his own fortune."
Sallust (Gaius Sallustius Crispus)
86-34 B.C.

1 yorum: