üç gün içinde ağdaya gitmem lazım

diğer blog yazarlarını bilemem de benim kesin gitmem lazım. varsa bildiğiniz iyi bir ağdacı bana bi haber verin de oraya gideyim.

aradığım özellikler:

cok canımı yakmıycak, cenesi bol ve daha da önemlisi muhabbeti çekilebilir olacak. mumkunse işlemden önce soğan-sarımsak benzerlerini yemesin. en az iki kere yaptığı yerin üstünden geçsin. hijyenik olsun. daha ağdanın başında ben mızıklamaya başladığım zaman ters ters bakmasın. aldı mı adam gibi alsın. 3 gün sonra beni tekrar ağdacıya gitmek zorunda bırakmasın. bunun gibi... vs vs.

3 yorum:

  1. nasil agda lan? full body emniyet kemeri var mesela yeni baslayan tirmanicilara veririz.

    YanıtlaSil
  2. sir ağda olabiliyorsa bildiğim muhteşem bir ağdacı var. tam aradığın kriterlerde. ağdacıyla ilgili bilgileri 'sayın admin'ime bırakıyorum. dilersen ordan temin edebilirsin. iyi günler, iyi ağdalar...

    YanıtlaSil
  3. merhaba sitenize reklam vermek istiyoruz. eğer reklam alıyorsanız reklam@tala.com.tr msn adresini eklermisiniz.

    iyi çalışmalar dilerim...

    YanıtlaSil