Emesen Memesen İşsen Düşsen Bişeyler Etsen Falan İşte Hadise Eurovision Örövizyon 10 Puan Komşudan

Tag yapmadım lan bilerek. Bilmediğimden değil. Yoksa biliyorum lan. Asterisk nasıl yapılıyor mesela onu da bilmiyorum. Bunu bilmeden 10. nesil sabırtaşı oldum ben. Hatta 9. nesil de oldum. Hatta 11, 12, 13 de olurum. 4. nesil de oldum. Bir tek 3.nesil olamadım.

Eskiden MSN ne acayipti. 1999'da çıkmış ilk MSN. Acaba ben kaç yılında kullanmaya başladım. Düşündüm 3 saat ama bulamadım. Sürekli taslak kaydedildi dedi altta. Ben bulamadım. Ne desem yalan olur. Kullanmaya başladığımızdan beri kaç MSN gelip geçmiştir kim bilir. MSN Plus çıkmıştı sevinmiştim. Smiley keza. Discovery ile gülüp eğlenmiştim. Ses klipleriyle dans etmiştim. Böyle bir duygulandım işte.

İlk ADSL bağlattığım zamanlar geldi aklıma sonra. Harry Potter chat odası vardı. Oraya girer takılırdım hep. Gerçi bu ADSL zamanından önceydi. Harry sayesinde sağolsun ailem ADSL bağlatmaya karar verdiler. Oradaki her kızın nicki de Hermione'du. Anca o kadar yaratıcı oluyordu insanlar. Benimki Dumbledore'du. Ben de çok yaratıcıydım yani.

ICQ kullandık bir zamanlar. Ne güzel de konuştuk oradan. Herkeste ayrı bir yeri vardır onun. Geçen yaz tatilinden sonra kurmuştuk biz tekrar, kullanmıştık az.

Böyle yani benim de ilk internet zamanlarım. Ya nasıl olacaktı sanki? Hangimiz ilk internet kullandığımız zamanlar chat yapmadık ki. Hala yapıyoruz zaten. Yapmıyor muyuz? Hadi lan oradan!

Ogame vardı bir aralar. İnternetten oynadığım tek oyun. Hazırlıkta oynamıştım 1 sene kadar. Püüü, ben böyle oyunun ağzına sıçayım! Denemecan'dan etkilendim. O küfür ediyo hep, ben de edeyim dedim. Neyse ben gidiyorum ya.

Son olarak; ben ne yapacağım artık bununla bilemedim. Yani bir türlü karar veremiyorum. Deli midir nedir arkadaş! Manyak mısın sen? Bir öyle, bir böyle. Fırıldakşın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder