Cesitli Sorunlarim Var

Ya olum bazen cesit cesit girdileriniz oluyor. Cesit cesit girdileriniz olmasin ya. Bunu bir halledelim once. Neyse ben kendi sorunlarima doneyim.

Yurt depozitoyu vermiyordu, japon konsolosu sayesinde o isi hallettik. O cok sorun degil simdi.

Adini vermek istemedigim bir buyukelcilik, vize basvurumu iyice zora sokmak istiyor.

Para yok zaten. O bambaska bir tat.

Okul bitti hala isler bitmedi, bir rahata eremedim daha da eremem herhalde. Bu da can sikici bir konu. Ondan sonra 3 deniyo 5 deniyo. 300-500 deniyo. Antik antik laflar. Sanki bana Alanya'mi lan burasi? Rus turist miyiz biz? Sheraton Cesme sanki. Hilton, Dedeman. Yaz geliyor diye yazinin icine turist, otel sikistiran google analytics zihniyetimi sikeyim cok yuksek musaadelerinizle. Oyle iste falan.

22 yorum:

  1. geçmiş olsun gardaş. bir sorunun bir derdin olursa hiç çekinme söyle dostum. yalnız sorunum var demişsin ama bu kız zenci.

    YanıtlaSil
  2. bu google analytics zihniyetinle seni milliyet.com.tr gibi zırtapoz sitelerin başında görmek isteriz...

    YanıtlaSil
  3. denemecan ne lan hem. blogdaki boş account gibisin.. yakışıyor aslında!

    YanıtlaSil
  4. gencler oncelikle sakin olalim. sonra artist olalim. aıuysdhgıasuhdıak

    YanıtlaSil
  5. ooo profil fotoğrafın da gralmış gardaaaş.

    YanıtlaSil
  6. uahsdıuahsdıuh. nasil lan! olum girmeyin lan hesabima. sikerler!

    YanıtlaSil
  7. haa authormusum lan ben esasinda. kezbanlar ya!

    YanıtlaSil
  8. şhh rahat ol sen.. Kral halledecek herşeyi. halleder o. kraldır o. kimdir peki.. şhh sakin!

    YanıtlaSil
  9. cevap veriyorum....
    yarraaaahhhkkk

    YanıtlaSil
  10. sneyl aslında şahin k. ymış

    YanıtlaSil
  11. bu ne biçim rss olm. tüm yorumların rssi yoğ mu?

    YanıtlaSil
  12. olum ben istiyorum, oyle bir platformumuz olsun ki, herkes yazar olsun, boyle yazinin bireysel sayfalarina yorum birakmaktansa direkt olarak yaziya katkida bulunalim atisalim falan.

    bildigin formatsiz sozluk istiyorum ben ya. ya da wiki tarzi. he yapak mi? bir el atak mi?

    YanıtlaSil
  13. simdi tema degisince yorumun rss seyleri de degisti. ondan biz de iste yenilmis sayildik polonya yenilince.

    YanıtlaSil
  14. http://www.wikia.com/wiki/Wikia şöyle bişey diyosun?!!

    YanıtlaSil
  15. ahahaha sarı sayfalar
    "maden mühendisliği yapılır"
    zuahahaha

    YanıtlaSil
  16. aynen o sekil diyorum eskimom.

    YanıtlaSil
  17. olacak gün gelecek onlar da olacak gardaşlar! siz yeter ki desteğinizi esirgemeyin. bizi, ailemizi ve tüm inanaları koruyun!

    YanıtlaSil
  18. msn e gtalk a bir seye gel de ayrintilari netlestirelim.

    YanıtlaSil
  19. adam gibi isim koy lan. içinde deneme geçmesin :) can olarabilir.

    YanıtlaSil