Neyin Var Bugün?

Dedim senin neyin var bugün?
Hiç yemedin yemek, gülmüyor yüzün.
Dedi benim yok bişeyim.
Dedim benim bu normal halim.
Dedi yok dedim, yok bişeyim.
Dedim ona ben bişeyler bulim sana olurum ben senin şeyin olurum.
Dedim neyim olacaksın lah eşşoğuleşşek.
Dedi senin şeyin olurum ben.
Dedim ulan aynı şeyleri tekrarlama dedi pardon kesin bişey yaptım sana yoksa böyle bağırmazsın.
Dedim yok lan yok bişey, yok yok bişeyim, yoksa böyle bağırmazdım.
Dedim gel başka bişeyler yapalım, oyalanalım.

Nil Karaibrahimgil emesen var mı?

5 yorum:

  1. konsolos gurur yapip evi terketti mi an itibariyle?

    YanıtlaSil
  2. oğlum hayatımızın şarkısını bulduk lan! ne diyosun sen?
    ünlü birinin emeseni var mı kardeş?

    YanıtlaSil
  3. yok sagolasin da, hayatinizin sarkisini merak ettim ben.

    YanıtlaSil
  4. kralın emeseni var gardaaaşş.

    YanıtlaSil
  5. nil karaibrahimgil - neyin var bugün? çok kral şarkı. asıl kral bu işte!

    YanıtlaSil