Neredey(d)im?

Neredeyim?
- Evdeyim takılıyorum öyle ya.
Neredeydim?
- Orda, burda, şurdadır. Işıklı kolye kimdeyse benim gönlüm ondadır. Işıklı bir kolyenin peşinden gittim işte ben de. O neredeyse ben de oradaydım.

Finaller başladı. O yüzden hiç yazmaya vakit bulamadım şekerim. Yediniz mi? Lütfen yiyiniz. (N.M.C.) Aslında ders çalıştığım falan da yok. Ne yaptığım belli değil. Son zamanlarda toparlandım. İyiyim. Gülüyorum, eğleniyorum. Ondan önce biraz sıkıntılıydım. Bu sebeple yazmadım işte.

Siz napıyorsunuz nasılsınız? Onu da yazın bakalım bir. Görüşemedik. Siz derken hepinizi kastediyorum ha! Biliyorum ben kimler okuyor. Muhtar okuyor mesela.

Biraz derse geçeyim ben. Takılırız yine. Haydi öptüm.

2 yorum:

  1. ışıklı kolye nerde lan? kim kırdı onu? walla yazık oldu yaa? duygulanmamak elde değil.

    YanıtlaSil
  2. ağlarsan kıyamam, kıyamam ki küçüğüm...

    YanıtlaSil