Chatroulette


Gece gece iyi eğlendim ha!

4 yorum:

  1. aopsıdhfpoıashdf iyiymis lan. hosuma gitti valla. twitter'a konmasini biraz ayipladim. konsolos kraldir okumasa da aoıuhsdfashdf.

    YanıtlaSil
  2. fotoları kesip biçerken kafan mı iyiydi hanhaaaaaaaaaaaaaa!

    YanıtlaSil
  3. asdpfıuahsd twitter candır olum. hanha kafam iyi değildi de biraz dağınık olsun dedim. zaten 3 tane numune aldım. ya kaç alacaktım. gönül isterdi ki hepsini print screen yapıp hepsini küçük küçük koyalım. ha onla kim uğraşacak derseniz de masaüstünü kaydederiz, kafalarını eğdikleri kısımları alırız lan! kalp kırmayın! şumayer izliyim ben şimdi. ikinci kısma geçtik.

    YanıtlaSil
  4. yorumları geç yapmam biraz üzücü sanırım ama belki bu da periyodik olarak diğer yorumların tekrar okunmasını sağlayabilir.

    YanıtlaSil