Wipeot The Game Crack Warez

Ne çok Özge Öztürk var olum bu ülkede! Bence herkesin Özge Öztürk diye bir tanıdığı olmalı. Vardır zaten. Bi aratak Facebook'tan. O değil de, canım sıkıldı benim ya. Üzüldüm. 6 yıllık üniversite öğrencisi olaraktan, bir kez bile Okan Bayülgen'in programına gitmediğime üzüldüm. Neden yapmadık olum böyle bir şey? Onu geçtim, hani Çanakkale Boğazı'nda tekneden atlayacaktık lan! Hani İstanbul'a gidip kumpir yiyip gelecektik olum? İzmir'de gezecektik hani? Neden yapmıyoruz ya!?

Yıpranmış saç suda batıyormuş arkadaş. O yüzden yıpranmış saçla yüzeyim demeyin. Vallahi çok zor oluyo ha.

Kendi kaleme de atarım, rakip ağlara da yollarım diyerek yazıma son veriyorum. Avrupa'nın yeni prensi! Golglolgoolglolgol Allah'ım gole bak! Yok böyle bir gol! Avrupa sahalarında. Ayakta da durun, önünde de eğilin, selam da verin!

2 yorum:

  1. geçen sene ilk sana söyledim ''gardaaaş okan'a gidek'' diye ama sen gelmemeyi terchi ettin. ben de yedek bir oyuncuyla gittim. oyuncu. o yüzden hatalısın. boğazda tekneden atlamaya gelince o iş bizi aşar, çünkü sayın başmüzakerecimiz nbh_'nin bir plan yapması lazım karadeniz harici bir yerde.

    YanıtlaSil
  2. lan bana söyledin de işte maddi durumlar her zaman sıkıntı yarattı bizim öğrencilik yıllarımızda. yok ki altımızda bir araba nbH'ninki gibi. h harfi niye büyük oldu lan!? ilkokulda H harfini tanıtmıştım ben. oradan belki duygusallaştım büyük yazdım. lan öyle şey mi olur hiç! şifte erken basmışız. iyi ki bir kesecez orada özel ismi!

    hsdofasdıufhasd merve aydın diye public figure var! vay anassssını yæææ! bu gülme de ne sahte oldu ha! halbuki şu an gülmüyorum. ilk gördüğümde gülmüştüm.

    YanıtlaSil