KOVULMAMIŞIMMM

kovmamışsınız lan. sağolun lan. sokarın lan, kovarsanız kovun hatta ben istifrar ediyorum.
şaka maka bugün aklıma geldi ödüm koptu olum. dedm bunlar basmıştır tekmeyi bana. hadi yazar olarak girip iki satır yazmıyosun bari insan olda blogta neler yazılıyo bi onu oku. itim ben, itin beni.

niye çoğul konuşuyorum ki bu sahifenin sahibi sneyl. oda kadim dostumdur kolay kolay atmaz bnei yazarlıktan. yani aklına gelmiştir mutlakada aybolmasın diye sesini çıkarmamıştır.

sağol la sneyl. iiki la iiikiiiii... :wiz: :wizkerewiz:

4 yorum:

  1. 1)buyuk baslik
    2)de, da problemi
    3)imla hatalari

    bunlar da duzelince fellow olacaksin.

    YanıtlaSil
  2. hayır biz ayar verince onca laf ediyosun, sonra sen kendin ayar veriyosun. saygısız!

    YanıtlaSil
  3. zaten niye ayar veriliyor ben anlamıyorum ki. isteyen istediği gibi yazar.

    YanıtlaSil
  4. burda 3 değil 2 çemkirme gördüm ben :P

    YanıtlaSil