2/S2(-i)ti/B/e/y/LER

Selamlar.

7 yorum:

  1. değiştiremedin bi arkaplanı konsolos

    YanıtlaSil
  2. ondan sonra zamanın ötesine gidiyoruz ya! valla sinirlendim bu başlığı görünce! kafam da iyi. pişman olacağımız şeyler yapıyoruz zaten. münasebetlerde bulunuyoruz saçma sapan tanımadığımız insanlarla. kafam bozuk yatıyorum lan ben! shakljshsdf ne münasebet lan. ohşşş!

    konsolos arkaya çizittir bişeyler de ekleyek manyka! dön evine lan! bak ben döndüm. bye. hadi yatak. çok halsizim. sdfakjsdfh

    YanıtlaSil
  3. manyka demişken. bi grup vardı adını hatırlayamadım. layka mıydı acaba lan? layka diye grup var mı? güzel çingene müzikleri yapıyolar. loyko muydu? haykooooğğğğğğğğğ

    YanıtlaSil
  4. he lan loyko'ymuş. valla hafızama kurban olun benim. helal len! şimdi rahat rahat uyuyabilirim. hadi görüşürüz.

    YanıtlaSil
  5. ''siz saat 3'ten beri burda mısınız'' diyo ya. yine sinirlendim a.q. sanane dalpipi. ne güzel para kazandırıyoruz mekanına. sana dalmadıysak mekanda taşkınlık çıkmasını istemediğimizdendir.

    YanıtlaSil