Hacettepe Üniversitesi - ODTÜ Şenlik Programı

Ya denemecan söyledi az önce. Bir arkadaşımız Candan Erçetin diye arama yaparak sayfamıza gelmiş. Canım canım canım dedik ona. Üzüldük biraz artık her kimse o. Neyse ben de şenlik programlarını yazmaya karar verdim. Önce de Hacettepe ile başlıyorum. ODTÜ'yü neden yazıyorum peki? Onu ben de bilemedim. Zaten ilk şenlik programı haliyle daha iyiydi ODTÜ. Şimdi biraz daha kötü olmuş. Bülent Ortaçgil&Teoman'a gidilebilirdi oysa ki. Neyse yazmayayım o zaman ben 24. ODTÜ Bahar Şenlikleri'ni. sdhfaoıusdfh az çakal değiliz haaa..

c/p yaptığımı sanıyodum da, onun üzerinde başka bir şey kopyalamışım. Japon konsolosu'na fotoğraflardaki köfteyi bulduruyordum ama buraya kopyalanmaz şimdi o. Çünkü mal gibi okumadığı blogu okumaya başladı gerizekalı. Defol git ya. Ne okuyosun. Ondan sonra neymiş... OFFffffFFFFfound.

12 Mayıs - Candan Erçetin - Karmate
13 Mayıs - Pamela - Direc-t
14 Mayıs - MFÖ
15 Mayıs - Serdar Ortaç

Böyle işte şenlik programı da. Belki Karmate'yi bilmiyorsunuzdur. Ha ben çok mu biliyorum sanki? Ben de bilmiyorum ama işte Karadeniz Müziği yapıyorlarmış. Ondan sonra da Candan Erçetin çıkıp Yüksek Yüksek Tepelere söylemesin ama.

Benim düşüncem de şudur; Candan Erçetin'de şarap içlir çimlere uzanıp. Gelmek isteyen varsa gelsin. Aslında birini davet etmeyi düşünüyorum da konuya nasıl girsem diye düşünüyorum. Ondan sonra çişine karışıyo, içtiği biraya karışıyo adamın. hflkadjsfhas.

Neyse ya şenlik programımı da anlatıp sizleri sıkmayayım.

Ona buna bulunacak bahane yok! yoğoğoğoooooook yoğoğoooooooook.... sevdiiim sevilmedim, seveni sevemedim. canımdan böyle bezdim amaaann. dshfapısudhfas. tövbe estağfurullah ya. şişşşşş!!! bak yine admin nicki ifşa ediliyo ya!

7 yorum:

  1. hacettepe, otk, odtu, ugt.

    asduhfoasdhf sonucta bunlar cesitli tuzel kisilikler lan. hepsine hakettikleri kadar degeri vermemiz lazim.

    ha bir de su espri yapildi gerci ama gene de yazayim. bence karmate yanlis yazilmis. karma-t dir onun asli. direc-t den sey yapmislardir.

    YanıtlaSil
  2. peki hepsini anladık da google'a www.sneyl.com yazan insan evladı ne olacak ya. pü allah kahretmesin onu.

    YanıtlaSil
  3. aıushdfıaushdfıh. ona diyecek soz yok ya. madem o kadar usenmedin yazdin bir de google'da arama arti tiklama suresi kadar niye gec ulasiyosun siteye? hey kocum be.

    YanıtlaSil
  4. olay ne halbuki, sneyl ceterele entır bu kadar ya. ne kasıyosun. olmadı at bookmarka at readera, gerizekalı!

    YanıtlaSil
  5. siss okuyucu velinimettir. agzini topla hayvan!

    YanıtlaSil
  6. kesin nbh_'dir lan o, başka kim imzasını atar zaten böyle vuvuzelamsı bir harekete.

    YanıtlaSil
  7. yine üzerime oynanmış bak!bendim lan o google dan aratan. napayım hatırlayamadım adresi, google a danışayım dedim.

    YanıtlaSil