Profestival 2010

Merhaba.

Profestival'e gittim işte ben. Şimdi geldim. dhsflakjdhfa. Biraz anılarımı anlatayım dedim öyle.
nbh_ ile bedava bilet kazandık biz. Öyle olunca ben de elimdeki kombinemi birisine sattım. Birisine birisine aşık oldum birisine. Rastlamak çok zor şeydir böylesine. Haydi HEP BERABER!!!

İlk gün Sepultura, Katatonia ve Kreator vardı. 3 kişi takıldık. Ya kaç kişi takılacaktık ki zaten? Sevgili nbh_ ve vots bana eşlik etti. Ya da birbirimize eşlik ettik. Artık her ne ise. Biraz fazla kafa salladığımdan ötürü Sepultura sonrası boynumun o gün için görev yapamayacağını anladım. Sepultura sonrası nbh_ aramızdan ayrıldı. Onu da buradan saygıyla anıyorum. Katatonia konseri sırasında bacaklarım dizden itibaren benimle ilişiğini kesti. Ayaklarım kendi kendine hareket ediyordu. Ama bacaklarım gitmiyordu falan. Neyse o da bitince artık bir yerlere oturduk. Bu gece böyle geçti. Eğlendik, güzeldi. Bye, kib, aeo!

Geldik ikinci güne. En güzel gündü. Neden? Çünküüüüüü japon konsolosu vardığğğğ! Heyt koçum beee!!! O olmasa ne yaparım ben ya! Canım benim yaaa. Canım canım canım. TnK sahnedeyken sağolsun Caner japon konsolosu ve beni sahneye davet etti ve Kalpsiz isimli eserlerini beraber söyledik. Bir de Direc-t - Hasret söyledik. Bunlar böyle geçti. Zıpladık hopladık. Sonra Jay-Jay Johanson geldi. O gelince japon konsolosu sahne önüne daldı. İşte güvenliği kafaladı. Ya bi de biz o gün kalabalıktık. O yüzden kimler var yazmıyorum. fasdkfjhaslkdja isim vermicem çünkü. Ayakkabısını yediğim canım ya! Neyse, biz jk ile kaldık bir saatten sonra. Güvenliği ikimiz kafaladık ve JJJ'nin önüne kadar geldik. Bağırdık ettik. Emre Aydın çıktı. O sahnedeyken, kenardan cey cey etrafa bakıyordu. Gördüğümüzü farkedince sevindi geldi. Sarıldık. *thanks for tonight* dedim. Güldü sağolsun. Konsolos da ne dediğini kendi belirtsin yorumda. dshfaldhfas.

Gelelim son güne. Son günde de Aylin Aslım, Yüksek Sadakat ve Duman vardı. Sanırım bu kadardı, evet. Pek hatırlamıyorum ama. Haydi Gel İçelim söylemiştim bir. Onu hatırlıyorum. Haa bir de tabii ki Aylin Aslım'dan Hoşuna Gitmedi Mi isimli şarkıyı. Belki de o değildir ismi. Üçüncü gün de güzeldi. Yine içtik ettik. Ancak ikinci güne oranla az kişiydik. İkinci günle kıyaslamıyorum bile üçüncü günü. Çünkü üçüncü günün ayrı bir güzelliği vardı.

Bir de sanırım festivalde çekebildiğim tek foto buydu.


Sonradan Edit: (Japon Konsolosu için) Aradaki dar yerden içeri almayan güvenliği ne zaman dövcez lan? Dövmeyip sert çıkalım. Ahhh kalabalık şimdi orası ya. Gel gel sonra yaparız!

8 yorum:

  1. benim de bi kaç foto var elimde JJJ da çekiimiş. hatta videolar da var. isteyene ulaştırırım makul ücrete. olmadı borcumdan düşülsün. walla lan. nasıl olsa ödedigim yok onu =)
    burada göstermem ama onları ben. ifşa olur! beyler betül!

    YanıtlaSil
  2. babetmiş lan o ayakkabılar. valla unutmuşum ben yine onun ismini. sağolsun nbh_ hatırlattı yine ya.

    YanıtlaSil
  3. babetse bildim ya kimin oldugunu. soylemeyeyim ama ifsa olmasin aiusdhfiaousdhfiausdhf. japon konsolosu da bana sorarsaniz artik paylasmali ne dedigini guvenlikle. sonucta bir mahcubiyet yasanmissa bilelim. hoop surprizi bozarim iste boyle. surpriz bozan olum benim adim. adim degil de iste mesela lakabimmis megersem. ne bileyim ya.

    dostum capsler kurbaga olmus ona bir el atarsan sevinirim. herhalde link bozuldu ya da bizim okul engelliyo bilemedim. bilgisayardan bir daha yukleyebilirsen iyi olur +rep.

    YanıtlaSil
  4. dostum tamam hallettim.

    yanlış anlamışsın ama sen onu. güvenliğe dediği şey değil lan, jay jay johansona ne dediğini söylicek. neyse önemli değil bunlar. hayırlı işler!

    YanıtlaSil
  5. dostum capsler icin cok sagol. dogru dedin havuc yerken agzim yuzum dagildi beyin sarsintisi gecirdim ondan oldu herhalde. kusura bakma +rep

    YanıtlaSil
  6. dostum gece gece iyi güldürdün ama çok sağol. umarım yazıyı da beğenmişsindir diğer platformdaki.

    YanıtlaSil
  7. henuz diger platformlara bakamadim dostum hemen bakicam ona da birazdan gerci mailden gordum ama tadi kacmasin diye mailden okumadim. bilahare acip okuyucam aiuhsdfiuashf.

    YanıtlaSil
  8. jay jay! why didn't you sing ''peculiar''? are you göt?

    YanıtlaSil