After Life


8gb film indiriyoruz. Keyifli keyifli izleyelim diyoruz. Ulan ağzına sıçtığım! Anna ölü değil diye yazmışsın oraya kocaman kocaman. Allah senin belanı versin ya. Niye yazıyosun yani, ha niye? Ne geçiyor eline Anna ölü değil yazınca.

İzlemeyin amına koyim Anna ölü değilmiş. Boşuna izlemeyin filmi de. Justin Long'u sikeyim.

Çok Gizli Not: Soru işareti kısayolu Alt+63. Biraz kassam alt çizgiyi de bulurum da o zamana kadar klavye almış oluruz artık. Sakinleşelim biraz o zaman.

Arama Anahtar Kelimeleri
пиа-пиа-пиано


Canım Julia'm benim ya!

Biraz küfür ettik ama olur o kadar.

9 yorum:

  1. alt+95 yaparsan gorursun it!

    YanıtlaSil
  2. kusura bakma bir sonraki postta belirttigim nedenden oturu biraz sinirliyim.

    YanıtlaSil
  3. http://usefulshortcuts.com/downloads/ALT-Codes.pdf al buradan bakip bakip msnden hatun dusurursun ajsdgfuigasdf

    YanıtlaSil
  4. ah be link yapmayi unuttum kusura bakma kopyala yapistirina saglik.

    YanıtlaSil
  5. helal olsun. sefam olsun. düşmanlarım çatlasın. oh oh.

    YanıtlaSil
  6. olum niye uyumuyonuz lan siz deli misiniz?

    YanıtlaSil
  7. hadi kahvaltıya çıkıyorum ben ya. torrenti de öldürecem o olacak. gece boyunca 1 bölüm dizi iner mi ya alt63. boran kaya.

    iner misin çıkar mısın şafak sezer hakan yılmaz bölümlerini bulan veya getirene şükranlarımı sunuyorum.

    YanıtlaSil
  8. aslinda soru isareti yanlis yerde kullanilmis ama karnin ac oldugu icin gormezden gelicem.

    YanıtlaSil