Euhashduahsd gene nesem yerine geldi!

http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=20342644

3 yorum:

  1. Matt Bellamy17.09.2010 15:16

    acaba tek l mi iki l mi vardı soyadında. neyse ne lan!

    yorum yazmayayım yazmayayım dedim ama o nasıl bir gülme efektidir allah seni kahretmesin ya!

    YanıtlaSil
  2. Sktynn bellami20.09.2010 04:33

    içinde kuantum geçiyo diye de o kadar da şeyyapılmaz ki! sheldon olsan çekilmezsin.

    YanıtlaSil
  3. komik olan icinde kuantum gecmesi degil ki. kuantum hakkinda akrabalarina bir seyler anlatmaya calisan universiteli gencin kuantum hakkindaki bilgisinin, entry'de sozu edilenlerin sadece kelime olarak karsiliklarini bilip, kavramsal olarak aciklayamayacak bir durumda olmasina yapilan gonderme. orada komik olan "not" kismi ıste bana bunlari ifade ediyor. ahh ahh, genclik ne hallere dustu.

    YanıtlaSil