nbh_'nin bir maili - 18.08.2006

yusuftan aldım az önce haberi(benim lan oglum yusuftan)bugün okula gitmiş.fiz134 ler okunmuş
sneyl: B1
denemecan: B2
nbh_ :C1

yani sıçtım ben galiba.fiz 144 ün C2 gelmesi gerekio bana yurt için. bilmiom napçam seneye.
bu akşam yola çıkıorum ben.çanakkaleye gidiorum.kendinize iyi bakın.belki gelemem.seneye olmayabilirim.
bizim isimlerimizi nicklerimizle değiştirdim. onun dışında bir oynama yok mailde. ha sanki isimlerimiz çok mu gizli(soru işareti)* neyse ne işte.

ahuashdadfgsdasd yalnız haberin yusuf'tan gelmesi ayrı bir komik geldi bana. yusuf yaaa!

*: soru işareti tuşum bozuk. klavyem bozulmuştu ya hani. hah evet! işte ondan.

5 yorum:

  1. curve adami olmam gurur verici lan!

    YanıtlaSil
  2. odtuyu bilenler icin soyluyorum; b2=cb

    YanıtlaSil
  3. yok yakınken bırakmak gerekirdi işte. hala aynı dertlerden müzdaribiz! gerçi fiz 144 te C1 gelmişti bana. neden geçmediysem yurda.

    YanıtlaSil
  4. benim 144 guc bela D2 geldiginden yurtta kalmaya hak kazandim. hep calculuscu oteledi bizi diye sneyl amcoolumla asudhauhsd.

    YanıtlaSil
  5. olum C2 gelmesi gerekiyomuş yurda geçmen için. C1 geldiyse sorun oluştu demek ki. öteleniyo bazen böyle notlar anlamsızca. ne güzeldi lan 1. sınıf. valla özledim ha.

    YanıtlaSil