Behzat C.

Dun gece kiramayacagim bir arkadasin tavsiyesi uzerine Behzat C.'ye basladim. Baslayis o baslayis, saat sabaha karsi 5'ti yayinlanan alti bolumu de izleyip yattigimda. Simdi sozlukteki basligini okurken, yayindan kaldirilma ihtimalinin oldugu haberiyle karsilastim. Resmen uzuldum. Hakikaten hosuma gitmisti cunku. Resmen sevdim ben o diziyi. Turk dizileri tarihimde, Aralik 2009 Ezel Marathonu'nu saymazsak, izledigim, Ikinci Bahar'dan sonraki tek dizidir. Ezel'i sadece 6 bolum izlemis olmam itibariyle yoksaydim yoksa ikisini karsilastirmak gibi bir amacim yok. Elmayla passion fruit karsilastirmak gibi olur zira. Her neyse.

Diziyi sanatsal ya da sinematografik acidan degerlendirecek donanima sahip degilim. Ben bana gecirttigi zamana degip degmedigine bakarim. Bu dizi icin gonul rahatligiyla diyorum ki degdi. Izlemediyseniz de izleyin. Zaten yayindan kalkacakmis. Erdal Besikcioglu ki ben kendisini sadece Kopru ile tanirim, sahsi okuzlugumdur, bugun Hugh Laurie, Gregory House rolunu oynamayi birakacakmis deseler, o role cuk diye oturup hic siritmayacak tek adamdir benim nezdimde. Kendisini gonulden tebrik ediyorum.

Diziyi tavsiye eden arkadas bir kitaptan uyarlandigini, kitabin da cok iyi oldugunu soylemisti. Yazari Emrah Serbes diye biriymis. Daha once duymamistim, yine okuzlugumdur. Kendisi umarim affeder beni olasi paralel bir evrende. Yurda donunce ilk alacagim kitap kendisine ait olacaktir. Sozum olsun.

Ankara'da geciyor olmasi buyuk bir artiydi ustune bir de kullanilan dile de az bucuk dikkat ediliyor olusu beni mutlu eden bir baska unsur oldu. Internet uzerinden arkadaslarimla yaptigim ortalama uzunluktaki bir konusma boyunca sayisiz "heeea" ve "la" diyor oldugumu farkettirdi bana. Cok da guzel oldu iyi oldu.

Bu diziyi Japon Konsolosu tahmin ediyorum ki cok severdi. Cok sevecek, izleme firsati bulunca. Izlemezse de adam degil. CSI Dikmen lan sonucta.

Oyle iste. Yayinlandigi saatlerde izleyin bunu. Rating paylarini arttirin. Kaldirmasinlar yayindan. Star akilli olsun!

9 yorum:

  1. ilk begenen ve ilk yorumu yapan ben olayim dedim.

    haaa pardon lan onu burada yapmiyoduk.

    YanıtlaSil
  2. yazı boyunca 2 kere -estağfurullah- ,yorumunu okuyunca da -2010 yılındayız hala facebook kullananlar var ya hakkaten helal olsun!- dedim.aman diyim dünyevi şeylerden şimdilik bahsetme japon konsolosuna,yakar gelir bildiği ne varsa.zati bi şeyi kalmamış ki sonbahar olmazsa kış bitmeden burda.diziye gelince başladım başlıycam bıyıklı hatrına çok baskı yaptınula
    hayat saa güzel kardeşim,hadi bakalım

    YanıtlaSil
  3. facebook facebook olali boyle "like activity" gormedi derim isin icinden cikarim.

    3 kere estagfurullah demen lazimdi "... sinematografik ve sanatsal donanima sahip degilim." cumlesinden sonra demeyi unutmussun. zaten teorik olarak da 3 kere demeliydin. o yuzden ban!

    YanıtlaSil
  4. @denemecan yorumuna güldüm lan. ama sana bu diziyi tavsiye eden kim onu bilemedim. ben deil miydim o. eğer bensem ki kitabını tavsiye etmedim ama. anlayamadım.

    YanıtlaSil
  5. lan ben de okuduğumda nbh_ tavsiye etmiş demek ki dedim. o zaman chilled eskimo tavsiye etmiştir buraya yazdığına göre. bi ağlama melis wikisi oluşturdu sonra ortalıktan kayboldu. don't panic!

    YanıtlaSil
  6. benim lan tavsiye eden. ayrıca kazı kazanda kazandıran da benim. adam olun lan. takdir edilmek istiyorum

    YanıtlaSil