Fonksiyonellik ve Ergonomi

Cok icice kavramlar. Ornegin get_social diye bir bolumumuz vardi sagda tepede. Bir suru siteye linkler vardi. Ustelik ana sayfalarina. Hadi bir itiraf edin biriniz tikladi mi oradaki linklerden birine? Tiklamadi tabii. Dolayisiyla orada durmasinin gereksiz olduguna karar verdim. Onun yerine postlarin altina, onlari paylasmamizi daha kolay hale getirecek butonlar ekledim. Ha onu da kimse kullanmayacak gerci ama sorun degil. Hic olmazsa kullanilma ihtimali daha yuksek. Neyse gorecez bakalim.

Inisiyatif kullanip header'i da kaldirdim. Fakat onu yeniden ekleyebiliriz. O onemli bir parca orada.

Japon Konsolosu Sark Kosesi'ni de asagiya, postlardan sonraya alabilirim. Henuz ona karar vermedim. Karar verdim biraz da asagida dursun.

Search var bak sag yanda da onu da eve gidince komikli-sakali turkce yapayim.

2 yorum: