Uzun Geceler

11811 yilda bir kere falan sarki tavsiye ederim ben genelde. Bunu begendim.

http://fizy.com/#s/1ahs2l

uzun geceler boyunca
düşünü sardım doyunca
kurak mevsimler boyunca
nergis düşledim doyunca

derdine derman olup
gönlüne ferman olup
fikrine kurban olup
seyrine hayran olup

biraz buruk biraz garip
haberlerin doyurmuyor
yanındayken kolay elbet
sen olmadan uyunmuyor


uzun geceler boyunca
düşünü sardım doyunca
kurak mevsimler boyunca
nergis düşledim doyunca

derdine derman olup
gönlüne ferman olup
fikrine kurban olup
seyrine hayran olup

biraz buruk biraz garip
haberlerin doyurmuyor
yanındayken kolay elbet
sen olmadan uyunmuyor

6 yorum:

  1. +rep

    dönünce uzun yorumlar yazılır bilirsin.

    bir de şunu söylemeden geçemicem; 11811 ne lan? dur ben bi arayayım bakalım ne çıkcak.

    YanıtlaSil
  2. +rep icin tesekkurler dostum. paylasimlarin devami gelecek.

    11811, 118 in yeni numarasi. biraz buruk biraz garip.

    YanıtlaSil
  3. beyler adam duygusal!
    beni de bilirsin ben de uzun yorum yapamam.
    +rep
    bunu da unutmam ama.
    emeğine sağlık gardaaaşşşş.

    YanıtlaSil
  4. +rep icin tesekkurler dostum. paylasimlarin devami gelecek.

    11811, 118 in yeni numarasi. biraz buruk biraz garip.

    YanıtlaSil
  5. biraz kızıl biraz mavi
    yalnızlığın asil rengi
    rigi rigi ringaa

    YanıtlaSil