99 Soru

Madame Diva adlı bir bağyanın blogunda gördüm. Can sıkıntısı işte. :bühü: )= :F (daha fazla sımaylığ)

1. 5 yıl sonra kaç yaşında olacaksın?
27

2. Bugün en az 2 saatini kiminle geçirdin?
Kombici ***. Neyse ben bir şey demiyorum.

3. Boyun kaç?
Böyle soru mu olur ya! 1.73 olsa olsa. Sonunun 3 olması makbul.

4. 6 hafta içindeki en önemli planın nedir?
Hiç bilemiyorum hakikaten.

5. En son hangi filmi izledin?
Role Models izlemeye çalışıyorum.

6. Aradığın en son kişi?
Dinco.

7. Seni arayan en son kişi?
Abim.

8. En son aldığın SMS?
Kuzenimden, "tamam shaqerim grs öptm ben de muck!"

9. Sana sesli mesaj bırakan en son kişi?
Ah be gülüm. Ondan yok işte.

10. SMS mi konuşmak mı?
SMS. Bedava mesaj. Sağol!

11. Dün gece saat 12de ne yaptın?
Tekila + bira

12. Anne-baba evli mi?
Yup.

13. Anneni en son ne zaman gördün?
1 saat önce.

14. Gözlerin ne renk?
Wawi. Şaka lan şaka. Kahverengi.

15. Bu sabah saat kaçta uyandın?
11.

16. Şu anda üzerinde ne var?
Haydaaa! Ne oluyoruz lan! Gece oldu diye...

17. Şu an hangi şarkıyı dinliyorsun?
Nada Surf - Beautiful Beat.

18. Şu anda olmak istediğin mekan?
Kumsal.

19. Şu anda olmak istemediğin mekan?
Okul.

20. Gidebilseydin nereye gitmek isterdin?
Rusya. Meksika.

21. 10 yıl sonra kendini nerede görüyorsun?
Herkes de bunu soruyor arkadaş!

22. Cep telefonun nerede?
Cebimde. *tsııssısıss* Masada, yanımda.

23. Çocukken geceleri korktuğun şey neydi?
Bir yere odaklanır, oradaki şeyin bana baktığını düşünür, tırsardım.

24. Seni güldüren en son şey neydi?
#11'in facebook statüsüne yazılan yorum.

25. Evinde kaç tane TV var?
3. Kaç olacak. Demek isterdim ama 2.

26. Yatağın ne kadar büyük?
3 kişilik. Kaç kişilik olacaktı. Demek isterdim ama 2 kişilik.

27. Laptop mu kullanıyorsun PC mi?
PC.

28. Uyurken çıplak mı uyursun yoksa kıyafetlerle mi?
silk sleeping suit'le uyurum her zaman.

29. Çarşafın ne renk?
Yeşil.

30. Kaç yastıkla uyuyorsun?
2.

31. En sevdiğin mevsim?
Sonbahar.

32. En sevdiğin şey : Sonbahar?
Yapraklar olsa gerek.

33. En sevdiğin şey : Kış?
Karda sıcak bir kahve içmek.

34. En sevdiğin şey : Yaz?
Tatile gidecek olmak.

35. En sevdiğin şey : İlkbahar?
Ooh

36. Yaşadığın şehir?
Ankara

37. Ayakkabı mı terlik mi?
Ayakkabı.

38. Sosyal misin?
soyşıl distorşınım.

39. En son yediğin şey?
Pırasa.

40. Favori mekanın?
El Paso.

41. En sevdiğin dondurma?
Karamelli olan herhangi bir dondurma.

42. En sevdiğin tatlı?
Güllaç olabilir.

43. En sevdiğin çorba?
Mercimek.

44. En sevdiğin yiyecek?
Pizza.

45. Çin yemeği sever misin?
Böreklerini sevmem. Diğerlerini bilemedim.

46. Kahve sever misin?
Taparım.

47. Günde kaç bardak su içersin?
3. Kaç olacak. Demek isterdim. 6.

48. Kahvaltıda ne içersin?
Su, kahve.

49. İlk hayvanının adı neydi?
Hmm. Zor bir soru. Bir kediydi. Bir kedi gördüm sanki, ismiydi. Şimdi koydum ismini, hatırlayamadım çünkü.

50. Yatakta uyurken belli bir pozisyonun var mıdır?
Her türlü uyurum, acımam.

51. Poker oynamayı biliyor musun?
Yep.

52. Sarılmaktan hoşlanır mısın?
Sen hoşlanır mısın?

53. Hiç Meksika'ya gittin mi?
Sen beni dinlemiyorsun galiba!

54. Herhangi bir bağımlılığın var mı?
Kahve.

55. Evde mi yoksa dışarıda mı daha çok yersin?
Evde.

56. 57 nerede?
Burada aslında mekan sormuş madam. Sanki her yerde 57 var!

57. Seninle aynı gün doğmuş birini tanıyor musun?
Hayır.

58. Çocuk istiyor musun?
Eskiden olsa isterdim. Şu an bilemedim.

59. Bildiğin diller?
İngilizce. Rusça.

60. Bir hastalığın var mı?
Hayır.

61. Hiç ambulansta bulundun mu?
Çok.

62. Okyanusu mu yoksa havuzu mu tercih edersin?
Okyanus.

63. Koridor tarafı mı cam tarafı mı?
Cam.

64. Baston kullandın mı?
Yani çocukken kullanmışlığımız var (!)

65. Paranı en rahat harcayabileceğin şey?
Elektronik eşyalar.

66. Hiç 24 ayar bir takın oldu mu?
Hæ.

67. Favori TV programın?
How I Met Your Mother.

68. Dilini yuvarlak yapabiliyor musun?
Ne sandın...

69. Tanıdığın en komik insan?
Tanıdığım herkes.

70. Herhangi bir oyuncakla uyur musun?
Gerçeğini tercih ediyoruz genelde.

71. Cep telefonunun şu anki melodisi?
The Lovefreekz - Shine

72. Çocukluktan kalma bir kıyafetin var mı?
Yok.

73. Sana en yakın kırmızı renkteki şey?
KFC menüsü.

74. Dişini fırçalarken musluğu kapatır mısın?
Evet. Sular bitince görücem ben seni!

75. Uyurken odanın kapısı kapalı mıdır?
Evet.

76. Hadi diyelim sana bir şey saldırdı. Ayı mı olsun, arı sürüsü mü?
Ayı. Kaçabilme şansı var biraz.

77. Çok ilişki yaşadın mı?
Kısmen. Nasmen.

78. Chicken fingers sever misin?
İvit.

79. En sevdiğin balık?
Mezgit.

80. Arabanın yağını yenilemeyi biliyor musun?
Biliyorum ama hiç yapmadım.

81. Hiç trafik cezası aldın mı?
Hayır.

82. Yolda benzinin bitti mi?
Araba yok gülüm.

83. Her zamanki uyuma vaktin?
Belli olmaz o.

84. Okuduğun son kitap?
The Bro Code.

85. Gazete okur musun?
Son zamanlarda olmasa da, evet.

86. Herhangi bir dergiye üyeliğin var mı?
Ikea kataloğu.

87 .87 nerede?
Bu mekan değil. Burada madam iyice artık coşmuş.

88. Pembe dizi seyreder misin?
Hayır.

89. Arabada dans ettin mi?
Evet.

90. En son dinlediğin radyo?
Açık Radyo.

91. Sana en yakın resim?
Red Hot Chili Peppers.

92. Kağıda aldığın en son not?
1ab-2ab farkı. Remove frequent-Remove percentage yerine. O Level Data Set. AB4636.

93. En sevdiğin mum kokusu?
Mango.

94. En sevdiğin masa oyunu?
Risk.

95. 96 nerede?
Madam! Olmuyo ama böyle.

96. Kiliseye en son ne zaman gittin?
2005 yılında ziyaret etmiştim kendisini.

97. Lisedeki en sevdiğin hocan?
Mr. and Mrs. Brown. Şaka lan şaka. Analitik geometri hocam.

98. Çadırda uyudun mu?
Eğet.

99. Sana özel bir şey yapan en son kişi?
Dinco.

2 yorum:

  1. 99 soruyu usenmeden cevaplayan zihnini sikeyim aıusdhıoaysdgfoaıuysdgf

    YanıtlaSil
  2. 3 yerine 2 yastığın olmasını kınım kınım kınıyorum :E hadi televizyonu üçleyemedin bari yastığı üçle.

    YanıtlaSil