Özlenenler

"Yazıda anlatılmak istenenler, başlıkta özetlenmiştir." demiş yazar. Hadi oradan! Hangi yazar demiş derler adama! Onu öyle demezler, peynir ekmek yemezler diyerek, verilen uzun aranın ardından dönüşümü yapıyorum. Fırfır! *dönme efekti* Sen git o kadar ara ver, ondan sonra böyle pis espriler yap. Peki. Ayol! *dönme efekti* Neyse özümüze dönelim. Başlıktan da anlaşılacağı üzere, özlediğim çeşitli şeyleri yazacağım. Özlemişim, kelimesi kalıplaştırılacak ve bu kalıbın dışına çıkılmayacak. Kâh özleyip de tekrar yaptığım şey anlamına gelecek, kâh özleyip de henüz tekrar yapamadığım şey anlamına gelecek. Valla bravo bu kalıba. Haydi madem başlayalım.

  1. Yazı yazmayı özlemişim. Uzun zaman oldu.
  2. Extravaganzza'yı özlemişim. Bugün gelen bir mail ile bana kendisini hatırlattı. İzmir'de ne yerdim, dedim kendi kendime. Sonra bir baktım, adamların doğru düzgün şubesi kalmamış Ankara'da. Çok canım çekiyor, çok! Çok canım yanıyor, çok! Hæß...
  3. Melnitsa'yı özlemişim. Bugün dinledim. Ferahladım. Huzur doldum. Ne güzel çalıyorsunuz siz öyle!
  4. Mücadele etmeyi özlemişim. Zor olacağını bile bile bulaştım bakalım. Olursa ne güzel olur.
  5. Half Life'daki kafaya sıçrayan küçük, çirkin, ürkütücü, lanet, pis, iğrenç sesli... yaratıkları özlemişim. Half Life 2'de de varmış onlar. Kötü oldu biraz. Artık gece ışıkları kapatıp hepsini öldürebileceğim. Radyasyon var gerçi sularda.
  6. Vampire The Masquerade oynamayı özlemişim. Tekrar oynasam. Tekrar eğlenceli vakit geçirsem. Hayat bayram olsa.
  7. Meksika kahvesi içmeyi özlemişim. Son kez içtim bugün. Bitti çünkü. Almak gerek.
  8. Yeşil çay içmeyi özlemişim. Adeta bir bardakta 3 adet süzdüm kendilerini. Yemyeşil oldu. Ferah ferah.
  9. Son olarak, yazının başında belirttiğim kalıbın dışına çıkıyorum. Henüz özleyecek kadar tanımasam da, özlüyorum.
Ve, asıl özlediğimi bu yavşak yazıya yakışmayacağı için yazmıyorum.

Seviyorum sizi bir kere, başkalarını sevemem. Şaka lan şaka. Severim. Yeni okurlar olsun. Fena mı? Key sera sera, vadevır vıl bi vıl bi...

5 yorum:

  1. neden sürekli bir ahmet çakar üslubu olan listeleme yöntemiyle bir şeyler anlatıyorsun?

    YanıtlaSil
  2. kusura bakma üçleme yapamıyorum. eğer madonna bizi izliyorsa, sevgili madonna, lütfen, bak, lütfen demiyorum, rica ediyorum...

    YanıtlaSil
  3. üzülme ama. sonucta aramızdan biri üçlemeyi ustalık derecesinde yapabiliyor, birisi de listeleme yöntemini muazzama yakın bie şekilde kullanabiliyorsa üzülecek bir şey yok demektir.iyi günler...

    YanıtlaSil
  4. sevgili japon konsolosu, yorumlarınız için gerçekten çok teşekkür ediyorum. üçlemeyi en iyi şekilde yansıttığınızın farkındayım. listeleme yöntemi hakkındaki görüşleriniz için de bizzat tekrar teşekkür ediyorum. tarih tekerrürden ibarettir. ibadetinizi yapınız.

    YanıtlaSil
  5. 10- Sakası :E

    beni de özlesenize lan! ulan öleyim zatürreden de görün işte! hıh!

    YanıtlaSil