Haydaaaa

Lan oğlum lan! Nevroz kutlamışsınız bana haber vermiyorsunuz, alacağınız olsun. Sonra ödeşiriz.

Stumble kullanmayalı da uzun bir süre oldu. Gelmiş bana, uefa.com, btjunkie, youtube, facebook falan açıyor. Youtube lan youtube! Bildiğin ana sayfa. Ne yapıyorsun sen ya? Ben bilmiyor muyum o siteleri! Sen çok mu iyi biliyorsun! Neyse sonra düzeldi, kendine geldi. Zaten sinirliyim. Gaz valfiymiş. Heee, Alf! Tayfur Havutçu gibi tipin var zaten! Bir de pis pis sırıtmalar. Bak nereden nereye geldim. Sinirlendim bak! Bak bak bak! Ellerim titriyo...

Buradan sevgili Yasemin'e seslenmek istiyorum. Sevgili Yasemin; birazcık insaf ya! Teşekkürler.

2 haftadır bir filmi izleyemedim zaten. Nasıl bir insansam ben de. Time Warp var onu izleyin. Gelin bende izleyin, indirdim ben. Bir de After Dark Horrorfest güzel. Şahane. Geceleri bir film izledin mi, 1 haftada çok şahane bir insana dönüşüyorsun. Bak mesela bana. Nasıl şahane bir insan oldum.

Buradan sevgili sevgilime seslenmek istiyorum. Sevgili sevgilim; napıyorsun lan sen? Kızmaya başlıyorum ama! Vallaha silecem seni o olacak bak! Kendine gel! Teşekkürler.

Rahatladım hadi biraz. Hadi yine iyiyim ya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder