Mortal

O değil de, bugün bir mutluyum ben. O değil de, o değil de diyerek yazıya mı başlar bir insan! Şimdi şunu söyleyeyim. Mortal başlığı tamamen öylesine yazılmıştır. Aslında saçmalayarak bu kelimeye çağrıştım. Nasıl çağrıştığımı söylemem. Gülersiniz sonra.

Blogdaki yazar sayısı 4 oldu. Bakıyorum, kimseden ses çıkmıyor. Napıyorsunuz ulan siz!? Hadi beni sayma. 3! Kaç olacağıdı ya!? Başka da yazar gelmez bundan sonra. Onu da diyeyim.

Duyduğuma göre haftaya rakı-balık ikilemesi yapılacakmış. İyi Türkçe bilen biri, böyle bir ikileme olur mu onu bir anlatsın bana. Püfür püfür ne güzel bir örnek mesela bu konuya. Neyse. Bugün kar yağmış Ankara'nın belirli bölgelerine. Gençler! Bakıyorum da buraya yağmamış. Kendinize gelin!

Vizeler başlıyor. Bu sefer daha bir derli toplu gözüküyor ilk vizeler. Bu hafta kaç vizem var? 3! Bir de 23'ünde var. Sonra bitti şimdilik.

Alacaklım var bir tane. Arayıp rahatsız ediyor, tehdit ediyor beni. İsim vermek gibi olmasın da, Şeyda diye biri. Kumarda borçlandım kendisine. Slot machine çevirdik, yendi beni. Hileli olüm o! Neyse işte, vizelerim bitsin de ödeyeceğim borcumu. Borcum borç lan! Vallahi bak! Gerekirse bir daha oynarım. Pişman değilim.

Bir de Crazy On You çalması çok zevkli.

4 yorum:

  1. 4. kim olm?

    kimse benimle görüşmüyor, bloga yazar alınıyor kimse bana söylemiyor. ayrıca bir kedim de yok...

    neden lan!

    YanıtlaSil
  2. sevgili nbh_ aramıza katıldı. dörtledik takımı.
    kedim olacak benim galiba. sevdiririm lan sana! seversin...

    olmaz mı ki öyle!?

    YanıtlaSil
  3. dartanyanmış 4.
    tööbe tööbe..

    YanıtlaSil
  4. bana kedisini sevdirecek adama biraz evvel trip yaptığım için kafamı duvarlara taşlara vurasım var. özür dilemekten eğrildim böyle yamuldum.

    bu nbh ne zaman bana bi sevgi gösterecek ben onu merak ediyorum :E

    YanıtlaSil