Gun Gecmiyor ki Bir Yenilik Yapmayalim

Yazarlar, yazarlarimiz, diyordular "ya hocam iyi guzel de bize bir @sneyl.com mail hesabi verin.".

Yok lan demiyolardi oyle bir sey. Istemezlerken yapiyoruz iste biz. Usenmiyoruz. Elimizi tasin altina koyuyoruz.

Google ile yaptigimiz anlasma sonucu;

http://mail.sneyl.com (Mail Hesabi)
http://calendar.sneyl.com (Takvim)
http://docs.sneyl.com (Collaboration olaylarina girmece yapabiliriz belki o olmasa bile kisisel online dokumantasyon servisiniz)

adreslerini yazarlarimimizin kullanimina actik. Blogda tanimli olan mail adreslerinize erisim bilgileriniz postalandi. Iciniz rahat olsun.

Ayrica eskiden "stumble" ve "top secret" olan atil butonlari "blog mail" ve "giris" butonlari ile degistirdik. "blog mail" mail giris arayuzune goturuyor sizi, "giris" ise blogger posta yazma arayuzune. Simdilik haberler bunlar.

slm mrb asl pls ltf tsk bye

1 yorum:

  1. dün gece oturdum şunu düşündüm:

    ulan nereden nereye. ne için açtık bu blogu, 2.5 yıl içinde neler oldu neler. belki bir 2.5 yıl sonra bambaşka bir blog olur çıkar. belki blog bile olmaz. yani blog sadece alt link olarak kalır falan.

    sonra şunu düşündüm:

    lan sarmaşık tekel kapanıyor. hatta kapandı. ben de dün kapatmasının şerefine elinden çıkardığı içkileri aldım. 30 liraya 70lik bombay ve 70lik olmeca aldım. keşke daha çok param olsaydı da viski şarap vs götürebilseydim. 30liram vardı sadece.

    bu arada yeni yazar da alabiliriz hakikaten. yani buradan da bunun kıvılcımını vereyim. denemecan da vermişti bir kıvılcım. sonrasında bir postla falan belirtiriz. ya da yana koyarız bi şekilde, yeni yazar alınacak falan filan.

    hadi bir giyineyim ben.

    YanıtlaSil