20 Ocak 2009

14:16

Sevgili günlük;

Bugün partnerimle uyum içinde değildim. Sürekli koltukta oturdu durdu. Allah'ın izniyle 11 dakika sonra da ben oturacağım. Dileğim, içinde bulunduğumuz şu sıkıntılı kriz günlerinde...

Oturdum. Sebilde çok şahane su var. İçip içip duruyorum. Sosyal odayı adeta benimsedim. Partnerim henüz gitmese de, bir gün onu da götürüp su içireceğime dair kendime söz verdim. Projeden A1'i de çakmışız zaten. Canını yediğim, not kağıdını gördük de konuşuyoruz. 1 kredi de olsa A1, A1'dir. Kaç tane A1 alıyoruz sanki? 'nin A1'i yok lan 5 senedir. En son A1'i anaokulunda koşma dersinden almış. Hadi yine iyisiniz oğlum siz. Ben anaokuluna da gitmedim lan oğlum lan.

Sürekli sakız çiğnediğimden susuyorum. Sosyal oda beni bekler. Bir buz gibi su içip geleyim. Partnerim kendi kendine laboratuvar eşyalarıyla oynuyor. Halbuki adı var onun. Ben bilmiyorum ama. Jojesi olsun, beheri olsun biliyorum da, onu bilmiyorum. Hadi su içmeye gittim ben.

Saat 14:26. 1 saate çıkarız.

7 yorum:

  1. 14:26 + 1 hr.=15:26

    15:26'da hâlâ orda olduğunuza göre hatalı assumption,hatalı estimation...

    içinde estimation geçen tüm derslere cinsel istismarda bulunayım.bıktım lan!

    P.S: Bardağı yıkadım da koydum ona göre. M.A.H.'a söyleyin...

    YanıtlaSil
  2. o bir önceki gündü ne yazık ki. yine yanıldın. yalındın. yalın plağına kafa atardın. sen atmazdın. o atardı. sen atmazdın ben atmazdım kim atardı o zaman lan?

    şşş sakin.. zaten kalacaz, okul uzayacak. o bardağı çanağı da alır kafasına atarım beni bırakanın. beni bırakan o.ç.'dir. çok içtenlikle söylüyorum.

    YanıtlaSil
  3. şşşşiiiiiişşşşt sakin...zorla içirecekler bana da yaa.ne güzel bırakmışım alkolü.tam 11 gündür içmiorum.lakin ben bıraksam da o beni bırakmıyo.bu konu ile ilgili dün bi yazı yazdım zaten,çok duygusal oldu.buraya koyarsan millet ağlamaklı olur,blogun tirajı artar.neyse ben antrenmana gidiyorum.herkes için hayırlı bi gün olması dileğiyle.

    P.S: ben kaldım eller kalmasın

    YanıtlaSil
  4. PS için çok duygulandım gerçekten. inşallah kalırsın demeye dilim varmıyor artık. herkes geçsin. ulan sen de bana gelmişsin jeoistatistikten 80 aldırmamı bekliyorsun. olacak iş mi? kalmana üzüldüm ama 79'la kalmana daha da üzüldüm. bu akşam içerim ben haberiniz olsun. dışarda yalnız takılırım. depresif olurum. moda girerim. modayı da takip ederim. hayılrı antrenmanlar. bench'te görüşmek dileğiyle. tanrı şahidim olsun ki beni bırakan o.ç.'dir.

    YanıtlaSil
  5. bornozla dura dura donacam zaten. üzerimi giyineyim artık. seksilik de bir yere kadar değil mi ama?

    YanıtlaSil
  6. denemecan akıllı ol!

    YanıtlaSil