İçmek!

1- Eğer birisine içki ısmarlamak isterseniz Happy Hour(s)'a denk getirmeye çalışın. Bu yüzden en iyisi El Paso'ya götürün.
2- "Fondip fondip!" demeden önce mutlaka kadeh kaldırın.
3- İlk yudumunuzda kadeh kaldırın. Daha sonra kadehinizi masaya vurun.
4- Her zaman en küçük olana bir konuşma yaptırın.
5- Garsonla göz teması kurun. Böylece aldığınız alkolün etkisiyle pek çaba sarfetmemiş olursunuz.
6- Eğer yeni bir içki istemiyorsanız garsonla göz teması kurmayın.
7- Garson demişken, Public garsonlarıyla muhattap bile olmayın.
8- Sarhoş olduğunuzu söylemeyin. Zaten anlaşılır.
9- Sevmediğiniz içkiyi shot yapmayın. Sonrası kötü olur. Aman!
10- Çok fazla içkiyi karıştırmayın.
11- Birisine ben kolay kolay sarhoş olmam demeyin.
12- Eğer bir kıza içki ısmarlamak isterseniz ve kız reddederse, bilin ki kız sizden hoşlanmamış. O yüzden çok zorlamayın.
13- Eğer bir kıza içki ısmarlamak isterseniz ve kız kabul ederse, bilin ki kız sizden hoşlanmayabilir. Hemen gaza gelmeyin.
14- Eğer bir kız size içki ısmarlamak istiyorsa, bilin ki kız sizden hoşlanıyordur.
15- Evinizde her zaman tirbuşon bulundurun.
16- Eğer tirbuşonunuz yoksa, mantarı kalem ile şişenin içine doğru itin.
17- Tuvalette tanımadığınız biriyle konuşmayın. Ya da konuşun ne bileyim ben. Sanki ben çok mu biliyorum? Şşş sakin. Hadi devam...
18- 6. biranızdan sonra aynada kendinize bakmayın. Emin olun güveniniz sarsılır.
19- Eğer kız iseniz shot yaptıktan sonra "woo-hoo" demeyin. İtiraz ederseniz, How I Met Your Mother 4x08 izleyin.
20- Tekila shot pahalı diye içmemezlik etmeyin. Bira aralarında kullanın. Size para soran oldu mu?
21- Bedava içkinin tadını başka bir içki veremez.
22- Eğer çok paranız yoksa ve dışarı çıkacaksanız, mekana gitmeden önce mutlaka evde bir iki tane bira için. Bu sizi rahat ettirir.
23- Yeni bir içkiyi denemekten korkmayın. (Kavun şarabı lan!)
24- Sürekli gittiğiniz bir mekan kesinlikle olsun. Tanıdık garsonlar her zaman iyidir.
25- Barda oturan ya da sahneye yakın yerde oturan kızların %50'si güzeldir. Erkekleri bilemem kusura bakmayın.
26- Eğer biranızı masaya dökerseniz peçeteyle temizleyin. Eğer bardağınızı kırarsanız bırakın garson temizlesin.
27- Adisyon kabarmışsa fıstık ikramı gelir, bekleyin.
28- Fıstık ikram edilmezse, isteyin. Gerekirse parası neyse ödeyin, alın. En kötü Nefes'e gidip beleş mısır yiyin.
29- Mısırları ve fıstıkları karın doyurmak için yemeyin.
30- Meksika birası alnınızın yanındaki damarları harekete geçirir. Korkmayın. Tuz o tuz. (Ç.)
31- Yalnız içmek de güzeldir. Denemediyseniz deneyin.
32- Kafanız iyi olmaya başladıysa, yeni tanıştığınız bir kızın ismini unutabilirsiniz. Yatakta belli etmemeye çalışsanız da sonradan bir şekilde hatırlarsınız. Kısmet. (D.)
33- Alkol aldığınız zaman depresif olabilirsiniz. Bu sizin kişiliğinize bağlı. Ama eğlenmeye çalışın.
34- Pipetle içki içmeyin. Kızlar içebilir.
35- Birisiyle fondip için iddiaya girmeyin. Gerek yok.
36- Nefes'e yanınızda kız olmadan gitmeyin. Sonra dans etmesi itici olur.
37- İnsanlar alkol aldığında agresif olurlar. Sakin olmaya çalışın.
38- Eğer garson güzel bir kız ise, "bir tane daha?" diye sorduğunda sürekli evet demeyin.
39- Ama deniyor işte. O yüzden son iki maddeyi sallamayın.
40- Eğer hangi içki kimin diye kafalar karıştıysa, en çok içki olan kadeh sizindir.
41- Eğer bir yere davetliyseniz ve içki getirmişseniz, mutlaka ondan için. Boşuna mı aldık lan!?
42- Bira sizi yumuşatır. Şarap sizi sersemletir. Vodka sizi duygusallaştırır. Tekila sizi agresifleştirir. Hepsini karıştırmayın! (keh keh)
43- Eğer dışardaysanız ve sarhoşsanız, devam devam. İyidir.
44- Kaldığınız otelde bedava içki varsa, ilk gün abartmayın. Yavaş yavaş açılırsınız.
45- Elinizde üçten fazla içki taşımayın. Çünkü her zaman üçtür.
46- Eğer birisini unutmak istiyorsanız vodka için.
47- Yeter bu kadar. Belki daha sonra devam ederiz.
48- Bye!



9 yorum:

  1. (A.) olmaması beni üzdü.. şaka lan şaka.. faydam oldugunu elbette biliyorum :) .. bu adisyona da patates getirmezlerse kızarım ama biliyorsun.. devam.. eglendim ben.okurken güldüm, duygulandım, hüzünlendim, saçma sapan oldum. yok lan saçma sapan olmadım.. gayet manası derin duygular içerisindeyim.. iyi geceler.. with all my respect!..

    YanıtlaSil
  2. genelde A.'nın alıntıları çok zaten. şaka lan şaka. yok lan var var. şaka lan şaka. güzel oldu ya. az daha kasılabilir ama şimdi gerek yok. yumuşadım ben şu an. bkz article:42

    YanıtlaSil
  3. Tek kelimeyle mükemmel tespitler. Okurken gülmemin, duygulanmamın yanı sıra kendimden de bir şeyler buldum. Hatta bulmamla gülmem bir oldu. Bir yazıda önemlisi de bunu yapabilmek olsa gerek öyle değil mi ama?

    YanıtlaSil
  4. hosuma gitti cok.

    ayrica article #37

    YanıtlaSil
  5. ah işte beni alsan kola içme adabını yazardım ben de ama ühühüüh

    woohoo! (meaning: yazar değilim.)

    YanıtlaSil
  6. kendinden ne buldun lan enfgeo? bi söylesene :D şimdiden açtık zaten blogumuzu da. hayırlı olsun. teşekkürleeeeeer :) :) :)

    sayın s., sizi doğum günümde yazar yapacağım dedim ya. o zamana kadar biriktir notları. not demişken arada beni de tagle. he gülüm..

    YanıtlaSil
  7. canınız sıkkınsa yayvan bi bardağa 3 adet buz koyun ,sonra da bardağın yarısına kdr cin koyun.sonra bardağın tamamına kadar tonic veyahut şiveps mandalina koyun.sonra için.saygılar sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. http://www.gazeteodtulu.com/yazilar.php?id=6885

    hemen burdan da reklam. oh.

    YanıtlaSil
  9. özellikle 30,31, 33,34. artiküllerle çok özdeşleştirdim kendimi silencio arkadaşım. pipet ya ahaha...

    YanıtlaSil