Vincent

Kavun şarabı ne şahane bir şeymiş! Eyvah eyvah! İç iç, iç iç, bitmesin ama. Hep iç... Finallere iki gün ara verdim. Ben verdim. Bıraktım iki dersi. O yüzden gitmeyeceğim iki gün. Şaka lan şaka! Sınav yok iki gün. Bu şansı kullanarak bu gece biraz alkol alayım dedim. Gerçi kafayı bulmak için değil. Değişik tatlar deniyorum. Bir de karamelli kahve likörü var ki! Aman aman diyim ben size. Karıştırıyorum gerçi ama olsun. Olur o kadar! O kadar olur! Olur kadar o! Kadar olur o! Kadar o olur! O olur kadar!

Ekonomi sınavı ne olacak merak ediyorum. Okulun uzama ihtimalini yavaş yavaş göz önünde bulundursam iyi olur. Elimden gelen her şeyi yaptığımı sanmıyorum. Üzülüyorum gerçi ama ne fayda. Gerçi notlar açıklanacak, kaldığım ders olmayacak, sonra sevineceğim falan. Gereksiz stres olmanın alemi ne o zaman?

Geçenlerde Beliz bir soru sordu. Son zamanlarda ne yaptın diye. Ne yapayım dedim, kayda değer bir şey yok. Tek bir şey vardı. O da saçımı boyamam. Kırmızı yaptım, geçti. O kadar yani. Çok deli aktı boyası da. Korktum lan! Başım kanıyor sandım. Her neyse, demek istediğim gerçekten son zamanlarda bir şey yapmadım. Mal mal ders çalışmaya uğraştım. O da olmadı pek. Yani içimi rahat ettirmeye baktım bir nebze.

Bir karar aldım. Her hafta sonu dışarı çıkacağım. Nefes'e falan giderim. Bu cumartesi ile başlıyorum. Gelin siz de. Bundan sonra böyle. Bilemedin iki haftada bir.

Bir de Guitar Hero'ya sardık iyicene. Tekrar gaza geldik. 2 haftadır deli gibi oynuyoruz. Through The Fire And Flames çalması çok zevkli. Level atladık her birimiz.

Son olarak; birine güveniyorsam, ona inanacağım anlamına gelmez. Ona göre!

7 yorum:

  1. % 97 ile çalar bırakırım ben.. ona göre!

    YanıtlaSil
  2. sen onu %97 ile çal. ben bir daha bilgisayar kullanmam.

    YanıtlaSil
  3. o seni kullanmıyorsa sen onu kullan ferhan!


    (çok mu alakasız oldu yaa)

    sakın!

    YanıtlaSil
  4. hemen bi araya gireyim hemen maydonoz olayım. lüzumsuz çıkışlarda bulunayım...

    YanıtlaSil
  5. vincentler kurban olsun sana, izmirde hiç içmedik mi biz senle sen oralarda mı içiyosun selçuk şaraplarını. içmediysek puh! suratıma tüküreyim o zaman ben de, allah belamı versin öyleyse eğer!!!! neyse ben sana burdan şişe şişe kavun şarabı getiririm. kavununu da kendi ellerimle sokarım şişeye

    -how do you even fit a kavun in this little şişe? what, you got a shrink ray back there?
    -ihihihihihi

    YanıtlaSil
  6. hadi yine iyisin son esprine güldüm... arada bir yerinde espri yapıyosun.

    YanıtlaSil