Sabahlamak

1 Kadın 1 Erkek diye bir dizi var Turkmax kanalında. Güzel baya. Hoşuma gitti. NBH_ malikanesinde sabahlarken sağolsun o izlettirdi. 20 dakika falan sürüyor ortalama. 2 bölümünü izledim televizyonda. Diğer bölümlerini de buldum. İlk bölümünü indiriyorum şimdi. Zaten o zaman tam dakikasını da öğrenmiş olurum. Bir kız bir erkek var adından da anlaşılacağı üzere. Sadece onlar gözüküyor. Diğerlerinin hep sırtı dönük. Neyse güzel yani. Sabahlayacağım için onları da izlerim aralarda. Malum HIMYM* yok bu aralar. Bununla idare ederiz. Geç saatte yayınlanıyor bir de. Seks muhabbeti oluyor arada, o da ondan herhalde. Hep 20 dakikalık dizi arıyordum bu da iyi oldu. HIMYM, TBBT*, bir de bu eklendi. The Office indireceğim daha.

Meksika kahvesi yaptım. Nedense bunun beni ayık tuttuğuna inandırmışım kendimi. Belki gerçekten öyledir ama sanmıyorum. Yine de işe yarıyor her türlü. Hayır nereye sabahlıyorum ki zaten sabah olacak birazdan. Zaten sabahlamışım ben. Yanmışım ben. Saat 11:00 - 15:00 arası uykum gelmese bari. O arada ders çalışmayı planlıyorum. Şimdi 1 Kadın 1 Erkek izlerim. Biraz ders çalışırım. Biraz THPS4* oynarım. Ondan sonra da defolur okula giderim.

* sırası ile; How I Met Your Mother, The Big Bang Theory, Tony Hawk's Pro Skater 4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder