Manea

Gothart - Manea bulun, indirin. Açın sesi. Oynayın. Hayır ses de öyle böyle açık değil ha! Yani eve hırsız girse duymam. Uyusam bir nebze daha iyi, tıkırtı mıkırtı duyar uyanırım. Neyse oynuyorum ben. Uykum da açılıyor. Deli miyim neyim ya!

sneyl»:
insanın uykusu açılıyor
«sneyl»:
zaten öyle bir ses açık ki eve hırsız girse duymam
«sneyl»:
uyusam daha iyi lan tıkırtı mıkırtı olur
Nob Boggy-Hillocks:
ahaha:D:D
Nob Boggy-Hillocks:
güldüm bak yine
«sneyl»:
evet benim de hoşuma gitti
«sneyl»:
bunu da yazıyım


İşte böyle eğleniyoruz artık bu saatte...

4 yorum:

  1. çok eğleniyoruz lan.. eğlencenin dibine vurduk desek yeridir. tam yeridir hem de..

    YanıtlaSil
  2. acayip acayip vallahi dibine vurduk ha. underground mining çalışsak ya hazır dibe vurmuşken. hiç güzel espri değil o yüzden nası espri diye sormuyorum bile...

    hoppaaaaaaaaaaaa!!! hop hop hop...

    YanıtlaSil
  3. toryum işine de girebiliriz hazır bu kadar dibine vurmuşken.. biliyorsun toryum çoook derinlerde.. taaa...

    hoop!.. hop!. hop!.

    YanıtlaSil