20'den Az Yazisi Olan Blog Yazarlarini Tasfiye Edelim mi?

20'den cok yazisi olan blog yazarlarini oy kullanmaya cagiriyorum.

Peki neden?

Gelir dagilimli modele gecmek icin iki senedir bekliyoruz. Bu iki senelik deneme surecinde size bir sey soylemedik ki, yazma performansiniz etkilenmesin. (kor denek, plasebo etkisi) Sonunda gun geldi catti. Artik vakit emekcinin, yiyiciden ayrilma vaktidir.

Neyse oyle bir seyler iste. Gorus bildireyazin.

edit hun: 15 yazi olsun. nbh_ in 20 tane yokmus lan ondan asuhauhaduhas. e onu da tasfiye ettirmeyecegime gore butun monarsik haklarimi kullanip, demokratik sinirlari biraz genislettim.

5 yorum:

  1. cagnan naber? aushdsudausdh

    YanıtlaSil
  2. holum çıkarmayın para da vermeyin de adım orda durmalı bence lan :D nolur olm eksik hissedicem kendimi. dur yazı da yazayım tağam :d

    YanıtlaSil
  3. 8 tane yazar gözüküyo ama gel gör ki yazan 4 kişi var. askerde olan kardeşimiz de olsa bu sayı oldu 5. geriye cağnan, festivaLgbigbi ve ohop kalıyo. artık onları da atamayız. yakınlarımız sonuçta. hani cağnan'ı bilemem tabii :D

    YanıtlaSil
  4. festivalgbigbi'nin kim olduğunu açıklamıştım ki ben aslında browski. tabii artık feysin olmadığı için mesajlaşamıyoruz. kötü oluyor bu.

    YanıtlaSil
  5. auisdhfuishd ifsa var resmen. olum iste gizli oylama yapacaktik bir tek cagnan gidecekti hemen bozuyosunuz yeaa!

    lan yalniz bak, taktige gel. simdi ben buna twitter'dan bunu sevindiricek mesaj attim. o da hemen gelmis yazmis goruyosunuz. aiuosdgfoaiusgdf. cakalliklar pesinde diye dizi olsa izlerim. bunu derken cagnan.

    YanıtlaSil