çeşni ketçap

gençler ben bi akseki yol ayrımına gidip geliyorum. tmm chaw!

6 yorum:

  1. güle güle aslanım! yolun açık olsun...

    YanıtlaSil
  2. sakın uyuma oralarda. çünkü sen uyursan herkes uyur!
    esmeray'dan bir parça armagan ettim sana!

    YanıtlaSil
  3. Güle güle yavrum güle güle
    Güle güle bana güle güle
    Güle güle güle güle
    Güle güle ovvvv


    inşallah komutanlarımdan biri çelik erişçi'ye benzer. hadi iyi günler. kalın sağlıcakla.

    YanıtlaSil
  4. uyutma beni, uyutama benidir herhalde sarki esmeray'dan.

    olum gitmeden rambo ilk kan falan izleseydin ortama alismak amaciyla. ardindan bir nefes.

    neyse hadi gule gule bakalim.

    sertab erener'den gule gule sekerim gelsin.

    YanıtlaSil
  5. bu adamın askerlik olayı doğru mu ya? doğruysa da değilse de üzdü! gidiyorum diyip gidilir mi lan.neyse ben duyar duymaz gerekeni yaptım da zarfın sağ alt köşesine ne yazıcaz tez vakit cevap isterün!

    YanıtlaSil
  6. akseki ant mkz jnd blk bş kmt mydn mhrbs krtlş svş mdrs atşks antlşms lzn brş antlşms er eğtm taburu

    YanıtlaSil