"Canim Benim Ya!" ile Sondan Bir Onceki Icisimiz

Bugun TSI 11am sularinda evimin salonunda baslayacaktir. Herkes davetli tabii de herhangi birinizin geleceginden supheliyim. Neyse, bunu niye yaziyorum, aksam aranizdan en az iki kisiyi arayacagim icin kafam guzelken, simdiden duruma hakim olmanizi istedim. "Kim lan o iki kisi diye?" dusunuyorsaniz, o zaman siz degilsinizdir. Cunku arayacaklarim kendilerinin aranacagini bilirler. He mi la?

Sondan bir onceki oluyor, cunku yarin da "O zaman madem bir sonuncuyu yapak." diye bir aktivite ayarladik. Ondan sonra da iste ben gelicem falan fistik.

nbh_ amcoolumdan alinan son bilgilere bakarsak, onda biraz kapasite dususu soz konusuymus. Halledilemeyecek bir problem degil bence. Gelince bir caresi dusunulur. Verdict ne guzel kelime lan iugasdiausgd bir anda onu yazmak istedim.

Hobaaa Jennifer'in su an ofis icinde bagirarak yaptigi duyuru ile bugun afternoon tea olmayacagi haberini aldim. Dedikodu yapamicaz lan. Halbuki su gecen hafta ne bicim de bilimsel gelismeler olmustu. Ahh iste hep kaldi onlar. Kisfmet.

E yakinda gorusuruz madem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder