10.12


''o parkın içinden geçiyosun, gitgide küçülerek.
önce omuzlarından başlıyorsun yok olmaya
sonra ayakların götürüyor seni sonsuz ayrılığa''


uyduruyo olabilir miyim??
çünkü giderken arkandan bakmadım.
gittin mi onu bile bilmiyorum.
şaka şaka
bugün gidip baktım ayrıldığımız yerde değilsin.
sen gitmedin ki aslında.
içimi sökmek istedin ya hani beni bağıraa bağıraa ağlatmak istedin.
sinsice olmasın gidişin dedim ya
benim canım nerde??
naptın lan ona bok herif..!!!
o beni çok severdi, hiç kıyamazdı.
kalbim acıyo derdim
yerim kalbini derdi...
hava mı soğuk??
yüreğin neden soğuk?
geri dön lan bana..!!!

biri sana gel deyince neden hemen gidiyosun aşkım ?
salak mısın sen?
aklın yok mu senin..???
gidiyosun ama beni unuttun..!!!!

''mutluluk oyun sandığın bir yalandı aslında
kime güvenirsen o bir kez daha vurur seni sırtından
yokluğuna alışılması gereken birşeymiş gbi bakarsam
ya çok gözyaşı dökmem gerekir ardından
ya da sessizce gemileri izlemem
koca İstanbulda...........'''

(ekteki temsili resim değil biliyosun sevgilim :))

2 yorum: