Uzun Suredir Hayattayiz

Benim 8472 gun olmus mesela.

7 yorum:

  1. 7023 :( 'ben kimim' yazından başak burcudur bu mükemmeliye filan valla işi zor dediydim ama değil miymişsin?

    YanıtlaSil
  2. burc murc bilmem ben. teraziyim. oasudgfoasidgf.

    YanıtlaSil
  3. misyoner? dhsaudhsuahdsa
    8767 gündür yaşıorum bende lan.
    8767 dinlemede merkez 8767

    YanıtlaSil
  4. vallaha bravo ya! ay gun yil. once ayi yazin demek. vallaha bravo! ayar vermek yasak mi lan?

    YanıtlaSil
  5. dhsaudhuasdsa. lan isteyen istedigi gibi yazar. niye ayar veriosunuz anlamıyorum ki. dhusahdsa
    zaten kendimi genç hissetmiştim.

    edit: imla

    şaka lan 8856 gündür yaşıo muşum ben. walla yaşlanmışız hep

    YanıtlaSil
  6. 9000 e 144 kalmis. hadi yine iyisin.

    YanıtlaSil
  7. misyoner aiosudfhoaisudgfoaisudf

    YanıtlaSil