sineğğğillll

ohaaa sneyll.!!!!
kadim dostum yanıma geliyo. deli şey, tabikide 24 ocakta birlikteyiz...
çünkü biliyosun ki hiç bir doğumgünümüzü ayrı geçirmedik 7 yıllık ahbaplığımızda..
İstanbul'a çıktığına o kadar sevindim ki. Yani birbirini haftada 3 kez görmeye alışmış insanlar olarak zaten fazlasıyla ayrı kalmıştık caniğkom :) :* (böle miydi öpüjük smile)

bu arada benm gbi cahilin önüne excel tablosu koyarsanız bende onun amuğa koyarım. Beceremediğim gibi bide iyice bozdum kaç gündür yaşıyorum öğrenemedm. Ama takvimden sayıp bende yazıcam. Holley..!!!

Shht baksanıza... bide ben terkedildim lan :S



edit: 8038 lan yaptım... yapıcammmm..!!!

5 yorum:

  1. 24 ocak mı? Doğum günümü hatırlayamaman son gecemde beni derinden sarstı. Neyse yarın aricam. Alırım aklını!

    YanıtlaSil
  2. ben dicektim de, belki ozel bir anlami vardir diye dememistim. ok bye.

    YanıtlaSil
  3. 24 Ocakta buluşup 3 gün takılıolar işte. özel anlamı bu yani. ok bye.

    YanıtlaSil
  4. mual bu la. cevabı göremeden gitmese bari. 3 sene önce 24 ünde panik olup mesaj atmıştım ya sana. pffff :/ noldu la sana. anlardın hemen :/içki beynini mi yedü?

    YanıtlaSil
  5. çok özür dilerim la. sonradan anımsadım ama iş işten geçmemiştir umarım.

    not: buraya yorum yazdığım bloga yazı yazacağım anlamına gelmiyor. yani yazcam da şu an değil. içiyorum ben yææ. yarın falan yazarım. bir de askere gittik diye blogu boşlamışsınız. terbiyesizliğin lüzumu yok.

    YanıtlaSil