Ben Soforun Arkasini Severim Strikes Back

-Ben soforun arkasini severim
-Ben soforun parkasini severim
-Ben soforun kankasini severim

-Ben soforun arkasini severim
-Ben soforun argosunu severim
-Ben soforun fargosunu severim

-Ben soforun arkasini severim
-Ben soforun arpasini severim
-Ben soforun ara pasini severim
-Ben soforun arap atini severim
-Ben soforun sarap tasini severim
-Ben soforun, ben soforun, ben soforun taaaaaaaaaaaaaaaaaaaamina koyayim. aıusdhfıauhdfoıauhds 222 doors anilar soytarilar

6 yorum:

  1. -ben şoförün arkasını severim
    -ben şoförün mandasını severim
    -ben şoförün marka takıntılısını severim
    -ben şoförün kolpasını severim
    -ben şoförün kopçasını severim
    -ben şoförün çavuş kasını severim

    YanıtlaSil
  2. Ben soforun kafa tasini severim.
    Ben soforun falcatasini severim.
    Ben soforun pancetasini severim.

    YanıtlaSil
  3. ben şoförün melezini severim.
    ben şoförün lezini severim.
    ben şoförün good passini severim.
    ben şoförün user: pass:ini severim.
    ben şoförün gemisini severim.
    ben şoförün menisini severim.
    ben şoförün peni...

    tık tık tık peni
    tık tık tık peni
    tık tık tık peni

    YanıtlaSil
  4. size ilham verdiğim için kendimi nasıl mutlu hissettm bilemezsniz. sayemde hepiniz birer şairsiniz. adeta şair öpmüş sizi, yalamış yutmuş falan filan.
    bugün çok güzel cümleler kuruyorum çünkü 'assertive iletişim' eğitiminden bugün geldim. yarı ingilizce bi eğitim. bunları neden burda anlatıyorum ki. istersem yeni giriş yaparım. hohohooo...!!

    YanıtlaSil
  5. -ben şoförün usturasını severim
    -ben şoförün kare asını severim
    -ben şoförün pankreasını severim
    -ben şoförün tangasını severim


    way yawrum way, şu kafiyeye bak. yukarıdaki bu muhteşem dörtlükte aşağıdaki kafiyelerden hangisi veya hangileri mevcuttur?

    a-)zengin kafiye
    b-)yarım kafiye
    c-)tam kafiye
    d-)tunç kafiye
    e-)cinaslı kafiye
    f-)diskalifiye

    YanıtlaSil
  6. cevap veriyorum;

    y-)rock

    YanıtlaSil