Mango Lassi

Bugun yil sonu yemegi dolayisiyla bizim grupca Gandha's diye bir hint restoranina gittik. Guzeldi, ben begendim acikcasi yemekleri. Ne yedigimizi de isteyen olursa bilahare soylerim bak bunlar guzeldi, bunlardan yiyebilirsin diye. Neyse asil olay mango lassi. Efendim bu bir icecek. Istedik bundan, geldi, ictik. Lan diyorum bunun tadi bir seye benziyor ama ne. Aranizda "mango olmasin" diyen zekiler olacaktir, onlara bir kenara birakalim. Ayrana benziyor alt tatlardan biri. Bildigimiz yogurt yani. Sordum sonra hintli arkadasa, dedim hocam bunun icinde ne var orijinalinde, buradaki orijinaline ne kadar yakin. Sagolsun, Shina anlatti, iste once mangonun kabugunu soyup cekirdegini cikartiyorsun, daha sonra yogurt, gul suyu, temizledigin mango, seker, buz, tarcin ve kimyon tohumu ile blenderde karistiriyorsun bu hale geliyor dedi. Buradaki de hindistan'dakine 10 dersek 10 uzerinden 6 dir dedi. Icinde gul suyu, kimyon tohumu ve tarcin tadi alamamis. Aslinda ben tarcin tadi aldim ne yalan soyleyeyim. Velhasili kelam, mangolu ayran diye bir sey var. Nasil yapildigini bilsem muhtemelen icmezdim cunku sekertli yogurt sevmem ama bunun tadi guzeldi. Bu da bana bir kere daha onyarginin ne kadar kotu bir sey oldugunu gosterdi. Auihaushuahsdiuahsdjkhasdkjhu ulan sosyal mesaji da verdim ya tamamdir.

4 yorum:

  1. ismi gandha's. koku, tat, aroma anlamlarina geliyormus. peki o s ne diyeceksin sondaki, onu ben de seyapamadim.

    YanıtlaSil
  2. ben de geçen Hindistan'a gittim işte. Ne zaman bitiyor okul dedi. dedim hocam seneye. bu sene bitse seni yanımda asistan olarak görmek isterdim dedi. kısmet işte bu işler dedim. sonra şeker verdi. mango aromalı. onu yedik. kalktım..

    YanıtlaSil
  3. @ de goey: aoıshduawelıadıawdawddmahatma

    YanıtlaSil
  4. mango varsa ben de varım. aha içkiyi tazelemeye geldik yağmur yağıyor. bi tazeliyim de devam edicem.

    hah! paragraf yaptım ki zaman geçtiği belli olsun. ince belli olsun benimkisi. yeni bardaklar çıktı mertlik bozuldu. çay içemez olduk. gerçi avustralyada çay yok ama olsun. güney afrikaya gidip de çay bilmemekten iyidir.

    neyse şimdi gelelim içki tarifine. ondan önce şunu diyeyim. bu tatlar bana çok yakın. bilirsiniz pis boğazımdır. denemecan bilir. doymam. yerim. o yüzden bunları tatmayı çok isterim ben. gün gelir tadarım belki kimbilir. kim bilebilir aşkı?

    garfunkel and oates - fuck you.

    neyse içki tarifini de verip bitireyim. post yazmaya gerek yok 2 cümle için.

    beni seven okurlarım için (asdhpasufhpfuahf) en kısa sürede bir post yayımlayacağım zaten. hææææßßß..

    şimdi vodka aromamızı biliyoruz değil mi gençler? hah!

    1/4 o vodkadan.
    sonra istediğimiz oranlara göre vişne suyu ve karışık aromalı meyve suyu koycaz. karışık öyle karışık değil ama. portakal elma üzüm limon ve şeftali aromalı karışık olacak. bulunuyo bu kolay yani. şimdi neden oran istediğimiz gibi dedim. çünkü herkesin damak tadı farklı.

    bana kalırsa şu schækle.
    2/4 vişne suyu
    1/4 karışık
    ha bu bayan bu schækle sever o kişi bu schækle. kimse kimsenin zevkine karışamaz tamam mı? uhhhhhh!

    YanıtlaSil