Olu Topragi

Son birkac gundur bir durgunluk var hepimizde. Hayirdir? Neden oluyor boyle? Kimse birsey yazmiyor. Birsey haric her sey!

Evine internet baglatisini tum yurtta 21 pare top atisiyla kutlayan nbh_ bile birsey yazmadi son durumlarla alakali olarak. Dun gece girilmesi gereken yazi da girilmemis bakiyorum. Oysa Volkan Konak'in herhangi bir sarkinin sozleri yazilmaliydi.

Sayin japon konsolosu'na artik zaten demiyorum yaz ya da yazma diye. Hic utanma sikilma yok cunku kendisinde. Neyseki cv sini Koza Altin'a yolladim. Arayacaklardir cok yakinda mulakat icin, telasa mahal yok.

Kendime gelince, birsey yaptigim yok, deli gibi uyuyorum. Zaman da cok hizli geciyor uyumamdan bagimsiz olarak. Bu konuda biraz dusunmek lazim. Daha valiz toplayacagim.

Geri kalan her sey icin mastercard.

Sanirim evdeki uzun sure dayanamayacak olan her seyi tukettim. Tuketmediklerim varsa da pazara kadar tuketirim, sorun degil aushaushuahs.

Bir daha da bilmedigim markanin jelibonunu almam arkadas!

Aerosol ve Hidrosollerin Tanecik Filtrasyonu

Bloga kar yagdirayim dedim, sonra vazgectim oyle tek basima karar vermis olmayayim diye. Gelecekteki sneyl.com sitesinin onizlemesini de tekrar aktif hale getirdigimi saniyorum. Acip da kontrol etmedim. Soran vardi acilmiyor diye aushiaushdf artik aciliyor olmasi lazim. Hala daha acilmiyorsa demek ki bir kere daha bakmam gerekecek.

Joomla dogru secenek degil mi acaba? Zaten az yazilan bir blogun yazar arayuzunu degistirmek pek mantikli gelmiyor ama gorsellik katacak iste o var.

B Kalin I Yatik P Yayinla S Kaydet D Taslak

Bunda indirim var mi?

Aksama babacigim, unutma ulker getir!

Seher Hoca da gitti su anda. Birazdan ben de cikicam ya. Sikildim.

Eve gider guzel bir yemek yaparim. Guzel yemek de evde kalan dayanikli tuketim malzemelerinden olacak ha. Ahuauhauhahuh yok buzdolabi gibi degil, makarna gibi!

Seni kucuk pislik!

6 yorum:

  1. Neler oluyor bize? Neler oluyor gülüm? geri kalan herşey için için mastercard demişsin ama Sabri nolacak peki? Kapıcı Cafer'e çektirdikleri yanına mı kalacak? Aneeaaaam katil! saygıyla analım adaşımı da burada.

    YanıtlaSil
  2. Katil Aykut! Ulan ne horozu vardu onun da heaaeaa!

    Caferler yeni mahalleye tasinacak her sey gulluk gulistanlik olacak.

    YanıtlaSil
  3. Uy uy usagum vardu, yitirilen degerlerimize ekledi gitti o da.

    YanıtlaSil
  4. günaydun teoman ağabey vardı!

    YanıtlaSil
  5. madem yorumsuz yazıyı yorumlayıp boşluğu doldurduk. artık sıradan gitmenin vakti geldi. arka sıralardan. boyum hep ufak olduğu için hiç arka sıralarda ders dinleyemedim. benim en arka sıram 2. sıraydı. 2.sıra lan! 2. sıra ya. hakaret gibi. hayır bi de hiç yaşıtım arkadaşım olmadı ki. işte bi şu denemecan var anasını satıyım. satmışım bu dünyanın anasını babasını hiiiç umrumdaaa değil.

    beyler emeğe saygı. yazılarla alakasız yorumlar yapıcam ben.
    yazıların hepsini okudum aslında geçtiğimiz günler içinde :D

    ben de şişik olmalı læstiğin havası diyeyim madem. orada bir niyazi vardı laz. uyyyy esun vardı. hah işte bu da alakalı. hadi bakıyım. birazdan fondip var.

    ps: içki tarifi gelecek.
    ps2: mail notification varsa adam gibi sıradan okuyun.
    ps3: denemecan.
    dhspfıausdhfpasıdufhaspıdufa

    YanıtlaSil
  6. yaşıtım arkadaşım ne ya.
    yorumu yayınladıktan sonra şöyle bir göz atmak ne.
    sanki bana adolf hitler.

    YanıtlaSil