The Girl of My Dreams

Rüyamızda bir kıza aşık olursak, o kız rüyalarımızın kızı mı oluyor şimdi?

Kırmızı çerçeveli bir gözlüğü vardı. Gözleri yeşildi. Kırmızı-yeşil güzel uymuştu yani. Koştum peşinden, yetiştim. "Baksana!" dedim. Müzik dinliyordu. Duymamıştı beni. Görmemişti de. Elimi kolumu kaldırdım, "bakar mısın, bakar mısın" diye bağırdım. Gördü en sonunda. Kulaklığının tekini çıkardı. "Efendim?" dedi. Ben nefes nefeseyim. Göz göze gelince nefesim kesildi. Eğildim. Ellerimi dizlerime koydum. Bir soluklandım. Sağolsun bekledi beni. Direkt konuya girdim. İşte burada yanlış yaptım. "Ben, sneyl. Galiba sana aşık oldum. Gittiğin yere kadar sana eşlik edebilir miyim?" Tam bir öküzlüktü yaptığım. O da normal olarak reddetti. Ben yalvarıyorum tabii. "O zaman telefonun, ya da ne bileyim işte herhangi bir şey sana ulaşabileceğim?" "Daha sonra belki."dedi. Nasıl daha sonra olabilirdi ki? Besbelli beni kandırıyor işte. Yılmadan yanında yürümeye devam ediyordum. Kendimi tanıtıyor, espri yapmaya çalışıyordum. Hatta ona şarkı bile söylüyordum tek kulaklığını çıkarmış olduğu için. O da bu durumdan rahatsız olmayacak ki gülümsüyordu. Parka benzeyen bir yere geldik. Parka benzeyen bir yer nasıl olabilirdi ki? Besbelli park işte. Nereden geldiğini göremediğim bir kız daha belirdi etrafımızda. Kumral, fönlü bir saçı vardı. Kakülü vardı bir de. Nasıl diyeyim Eyşan'ın kız kardeşi gibi bir saç işte. (Lan resmen görsellerde o halli bir saçını bulamadım kızın) Durumu o kıza anlattı. Gülümsedi. Ben de gülümsedim. Sempatik olursam belki kâra geçeriz diye düşündüm çünkü. "Ya ne olacak ki, ver işte numaranı." dediğini duydum. Küçük bir ısrar başlamıştı. Aralarındaki konuşmadan, o kızın kardeşi olduğunu öğrendim. Ben de devreye girdim. Sarıya yakın renkte ahşap bir piknik masasının yanında duruyorduk. Oturduk ve bana telefonunu verdi. Numarasını değil. Bildiğin telefonunu verdi. "Al, kaydet o zaman ama acele et." dedi. Panikledim ben. Numaramı hatırlayamadım. Kombinasyonu anlayamadım. Kombinasyon derken; önce onun telefonuna numaramı kaydedip sonra kendimi çaldıracağımı. Resmen bunu akıl edemedim o halde. Kendi telefonuma kendi numaramı kaydettim. "Bitmedi mi?" dedi. Yapamamıştım ki, nasıl bitsin? "Hoşgeldiniz." dedi. Noluyor diye aptal aptal etrafa bakarken, arkamda iki tane motorlunun durduğunu gördüm. -Sevgilileri mi geldi ne oldu ya! Oha bildiğin yaşlı bunlar.- Annesiyle babası gelmiş. "Merhaba." dedim ben de artık. Babasının yüzü temizdi. Sakalı, bıyığı falan yoktu. Saçlar boyanmış galiba bir tek. Onu da yüzüne vurmadım. Babası tip tip baktı bana, ne iş der gibi. Kızlar durumu anlattı. "Tamam şimdi sıçtık o zaman" dedim içimden. Zaten dışımdan desem olmazdı. Onlar da oturdular ahşap masaya. Babasına ben de açık açık durumu anlattım. Kötü bir niyetimin olmadığını, resmen etkilendiğimi ve kızıyla tanışmak istediğimi söyledim. Babası sevdi beni. Beraber oturduk muhabbet ettik. Böyle geçti zaman.

Peki kızın numarasına ne oldu? İşte onu alamadım. Numarasını almış olsaydım uyanınca arardım onu. Numarasını alamadığım için mi rüyalarımın kızı oldu şimdi o? Gerçek olmadı. Numarasını verseydi keşke. Verecekti, ben alamadım.

PS: Neyse ki ismini öğrendik.

4 yorum:

  1. iausdhiaushdiasuhd. lan bu ruyan bana bir hikayeyi animsatti ya. okurken, sanki onu okuyomus gibi oldum. bu kadar da kanka olamayiz lan diye dusundum, sonra aklima bir ibnelik yapiyor olabilecegin geldi asilduhfioasudhf. bir de ruya demissin, ruyadaki kiza asik olmak demissin, 'aloooooooooooooooooooooooo akilli ol amcooolu' suidhfiausdhf. ruyandaki kiz bellidir. siaudfhiuahsdfiuhsedsrfsdfsdfouih.

    YanıtlaSil
  2. ahuashudas yok lan. gerçekten rüya bu. gerçek rüya. bana da anımsattı ama sen dedikten sonra. ibnelik yok aman diyeyim. ama o kızı bir daha görsem çok şık olacak. canım benim ya. ambargoyu da kaldırdım ben. artık sevgili istiyorum, buradan duyurulur. belli olmaz ama. salak salak sevgili muhabbeti de istemiyorum. ince eleyip sık dokicam lan. aşık olcam ben. hadi iyi günler.

    YanıtlaSil
  3. gercekten benziyo ama oiasjdoaisjd. 96t ye biniyomus her sabah taksimden, sen de binersen denk gelirsiniz. sonra da itiraf.com a yazarsin platonikim diye siudghoiausdfhasoishdf. ince eleyip sik dokuyunca asik olunamiyo iste tek problem orada.

    YanıtlaSil
  4. shasudhaushad. güzin abla'nın kızına anlattım bu durumu. o da güzin abla gibi cevap verince, "insanları kandırmaya utanmıyor musun? başka isim üzerinden prim yapıp ekmek yemek sana yakışır mı?" dedim. anında gazeteden kaldırıldı o köşe.

    bana teklif geldi ama ben de "aşkımı parayla satın alamazsınız" dedim. bunun üzerine betssona girip 11.5 liralık kupon yaptım. sağolsun tuttu 240lira verdi. hesapta ne kadar olduğunu söylemek istemiyorum ama bugün de 100liralık bir kupon yaparım.

    ondan sonra da alpay'a gideceğim. 4lavaş arasına 50gr tavuk döner koydurup yemeye çalışcam. başaramazsam net'e geçer 1 tane arjantin içip ilkokul anılarımı anlatırım oradaki garsona. sarhoş oldum oldum. olamadım, tandoğan'a geçip tantuni rekoru denerim. eğer 19 somunda kalırsam, parasını ödeyemeyeceğim için koşarak eve gelirim.

    uzatmak isterdim ama ucuna geldi. ahduashfpsdıaufhsdpıuf.

    YanıtlaSil